19 Aralık 2012 Çarşamba

GOLDEN ROSE YENİ ÜRÜNÜYLE KASIP KAVURDU

Evet, yanlış tahmin etmediniz :) Golden Rose'un Türkiye'de ilk kez üretilen Jolly Jewels Oje Serisi'nden bahsediyorum. Henüz Türkiye'ye gelmeden kozmetik sitelerinden ve Golden Rose Shop'tan ulaşmaya çalışanlar, bana "Ne zaman gelecek" diye soranlar olduğunda tahmin etmiştim, bu serinin bu kadar ses getireceğini. Nitekim bu ilgiyi de hak ettiğini düşünüyorum.


Gelelim serinin özelliklerine. Tırnaklara yıldızlar kadar parlak, gökkuşağı efekti veren Golden Rose Jolly Jewels Oje Serisi, son dönemin metalik renk ışıltı trendinde yeni bir akım yaratıyor. Öyle ki, camgöbeği yeşili, mor, kırmızı, pembe, altın, gümüş, beyaz üzerine renkli pırıltılı olmak üzere sezon modası 17 renkten oluşan Golden Rose Jolly Jewels Oje Serisi'nin her rengindeki pırıltılar farklı farklı. Kimisinde daha büyük parçalı iken, kimi renkte de irili ufaklı rengarenk simler mevcut. 


Golden Rose Jolly Jewels Oje’yi uygulamak da çok kolay. İsterseniz dilediğiniz renkteki ojenizin üzerine bir kat uygulayarak ışıltılı ve parçalı simlerden oluşan mücevher etkili bir görünüm yakalayabilir, isterseniz de tek başına ışıltıların oluşturduğu renkle sofistike tırnaklar yaratabilirsiniz. Ben özellikle 110 numaralı beyaz üzerine renkli pırıltılardan oluşan ojeyi çok sevdim. Altına Golden Rose Paris Serisi'nde yer alan 99 numaralı yoğun beyaz renk uygulandığında, muhteşem efektleri daha da ortaya çıkıyor. Ojeleri tırnaklarınızdan temizlemek için de yapmanız gereken: Aseton damlattığınız pamuğu tırnağınıza sarıp üzerine alüminyum folyo kaplayıp 5 dakika kadar bekletin. Çıkardığınızda tırnağınıza sarılan pırıltılardan eser kalmıyor :)

Bu arada belki fark etmişsinizdir. Golden Rose sürekli ürünlerini yenilemekle kalmayıp, marka yüzlerini de yeniledi. Çekimleri yurt dışında gerçekleştirilen fotoğraflardan, Jolly Jewels uygulanmış halini sizinle de paylaşmak isterim. Kızlarımız çok güzel dimi :)






Biliyorsunuz aynı zamanda Golden Rose'un medya iletişimini de yapıyorum. Golden Rose Jolly Jewels Oje kısa sürede bu kadar hayran kazanırken, basında da oldukça ses getirdi.  İşte size Milliyet Gazetesi'ndeki bir haber örneği:



Not: Sürekli yazmadığım, hatta çok nadir için blogumdaki fotoğrafların bazılarının bozulduğunu yeni fark ettim. Biraz toparladım ve tasarımında ufak değişiklik yaptım. Bundan sonra daha sık yazmaya çalışacağım.
Her gününüzün pırıl pırıl geçmesi dileğiyle...
Sevgiler, 
Burçin.

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

  1. Hemen online satış sitesine ışınlanmak lazım :)

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa