19 Nisan 2014 Cumartesi

KIRIK ŞEMSİYE İLE BAHARA MERHABA ETKİNLİĞİ

Merhaba,
Harika bir haftasonunu gününde sizinle geçen hafta “Kırık Şemsiye ile Bahara Merhaba” dediğimiz günü paylaşmak istedim.

Kırık Şemsiye blogunun sahibi Esra’cığım aylar öncesinden hazırlıklara başladı, mekan olarak da Secret Garden İstanbul’u seçti. Ben mekana bayıldım. Yeşillikler içerisinde, kapalı bölümü de olan, manzarası muazzam bir mekan. 

Mekana gittiğimizde Esra bizi ev sahibi olarak kapıda karşıladı. Daha yerime geçer geçmez sürpriz başladı. Esra herkesin sandalyesine günün konseptine uygun kırmızı şemsiye, tabağına Kırık Şemsiye kurabiyesi, tabağının yanına Tchibo’dan bir hediye koymuştu. Bana çok güzel bir şal denk geldi.


Hava tahminimce Kırık Şemsiye etkinliği olduğu için konsepte uyarak yağmurlu olmayı seçmişti o gün :) Bu sebeple mekanın kapalı bölümünde, iç içe sıcacık bir ortamda karşıladık baharı.







Mekana Kadıköy’de Ezgi ile buluşarak gittim. Ezgi’yle daha önce hiç tanışmamıştık, ama sanki uzun zamandır tanışıyormuşuz gibi birbirimizi hiç aramadık bile, öpüştük ve vapura bindik :) Çok güzel bir yolculuktu, bol bol sohbet ettik.







Yanımda Şebnem, Gon The Blog Gamze, Tarçın Fatma, İstanbul Kazan Ben Kepçe Büşra, Gulshen Doğan, İlknur Balcı ve Müge vardı. Sohbet gittikçe koyulaştı. Biz koyu sohbete dalmışken, ikramlar dur durak bilmedi. Servis elemanları sürekli bir şeyler getirdi. 


Candaroğlu’nun muhteşem peynirleri de masaları süslüyordu. Ben bir Erzincan’lı olarak tulum peynirine bayılırım. Candar’ın özellikle eski kaşar ve tulum peynirini çok beğendim.

Etkinliğin en güzel bölümü, kırmızı şemsiyelerimizle mekanın açık alanında fotoğraf çektirmekti. Herkes bir araya geldi ve deklanşöre basıldı. Ortaya çıkan kare bence yılın en güzel blogger partisi karesiydi.





Esra marka yetkilileriyle tek tek herkese hediyelerini dağıttı. O kadar çok hediyemiz oldu ki, nasıl döneceğimizi düşünmeye başladık.

Dönüşte sevgili Şebnem, Ezgi’yle bize eşlik etti, hediyelerimizi taşımaya çalışan hallerimize çok güldük, satıyor musunuz bunları diye soran bile oldu :) çok keyifli bir yolculuktu ve çok güzel bir gündü :)



















Bütün emeklerinden dolayı Esra’ya, sponsor markalara ve keyifli sohbetleriyle günümü şenlendiren arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

Katılan blogger arkadaşlar

ve ben :)

Destek veren markalara tekrar teşekkürler...


Sevgilerimle,
Burçin Ünüvar


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

6 yorum

  1. Canım ne güzel anlatmışsın
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim canım tanışma fırsatı bulabildiğimiz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda gorusmek uzere canim ;)

      Sil
  3. Tatlı yüzlü tatlı sözlü arkadaşım;Bu kadar güzel özetlenebilir bir güzel gün..
    Harika bir günü senden dinlemek çok hoş.
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm o kadar güzel bir yüreğin var ki, karşındakini de güzel görüyorsun. Çok seviyorum seni. Nice harika günler geçirmek dileğiyle.
      Öpücüklerr (k) x-)

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa