13 Kasım 2014 Perşembe

TARÇIN PASTA EVİ'NİN 4. YAŞ KUTLAMASI #tarcinpastaevi70ler

DİKKAT BU YAZI YÜKSEK DOZDA EĞLENCE İÇERİR!

Geçtiğimiz günlerde katıldığım Tarçın Pasta Evi'nin 4. yaş kutlaması etkinliğinin detaylarını sabırsızlıkla beklediğinizi biliyorum. Sevgili Fatma'cığımın blogu Tarçın Pasta Evi'nin 4. yaşını kutlamak üzere 2 Kasım Pazar günü Elite World İstanbul Otel'de buluştuk. Konseptimiz 70'lerdi, hashtag ise #tarcinpastaevi70ler.


Gerçekten çok uzun süre araştırdım 70'lerde ne giyiliyormuş, nasıl makyaj yapılıyormuş diye. Araştırdım, çünkü sonrasında giyemeyeceğim bir şeyi satın almak istemedim açıkçası. Bol paça bir kiremit rengi bir pantolon, yine benzer tonlarda blok renklerden oluşan bir gömlek ve tabii ki 70'lerin olmazsa olmazı dolgu topuk ayakkabı tercih ettim. Gözlerimi ön plana çıkaracak bir makyajla da hazırdım artık. Oje olarak da nefti yeşili bir renk sürdüm. Ben hazırdım ama blogger arkadaşlarımın nasıl olduklarını çok merak ediyordum.






Elite World İstanbul Otel'in genel neoklasik dekorasyonu, zaten partimizin 70ler konseptine uyuyordu. Fatma'cığım da otelin Pera Salonu'nu birkaç küçük dokunuşla partinin konseptine tamamen uygun hale getirmişti. 



Partinin başlangıcında Fatma'cığım hepimize kısa bir teşekkür etti. Benim için "Kızıl saçları ve vintage havası beni cidden etkileyen, sosyal medyanın nabzını tutan, blog yazarımız sevgili Burçin Ünüvar'a teşekkür ediyorum" dedi. Tekrar teşekkür ediyorum bu güzel sözleri için Fatma'ya. Çok duygulandım gerçekten.



Bu arada parti öncesi sadece 70'ler konseptini araştırma görevimiz yoktu. Bir de 70'lerden ilham alarak video çekmemizi istedi sevgili Fatma bizden. Gecenin köründe yataktan kalkıp, kokoş giyinip kocamın şaşkın bakışları arasında makyaj yaptım ve kısa bir video çektim. Fatma da bu videolarımızı kolaj yapmış. Hep birlikte izlerken çok eğlendik :) Benim videomdan bir kareyi de sizinle paylaşayım :)


Flormar'ın adımıza özel tasarımına bayıldım :)


Tabii selfie'siz olmaz :) Sevgili İlknur'cuğum, Serap'cığım ve sizin göremediğiniz minik Tanem'le :)



Ahhh! Bu sepet beni mahvetti :) O kadar lezzetliydi ki, şunun da tadına bakayım, aa bu nasılmış derken kaç tane yedim sayamadım :) Lezzetli Hediye'ye partimizi tatlandırdığı için teşekkür ederiz.



Sevgili Plus Canvas firması Fatma'ya Türkan Şoray figürlü çok şık bir tablo göndermiş. Hepimiz parmak boyayla parmak izlerimizi ve isimlerimizi yazdık tabloya. Fatma'ya çok güzel bir hatıra oldu bence :)








Fatma gerçekten her detayı düşünmüş. Hepimizin kendisiyle ilgili fikir ve dileklerimizi yazmamış için bir dilek ağacı hazırlamış. Ben de tesadüfen en çok beğendiğim karta mesajımı yazdım.



Tanışmayanlar tanışma, tanışanlar da uzun uzun sohbet etmek fırsatı buldu. İlerleyen dakikalarda her gruptan kahkahalar yükselmeye başladı :) Sizi keyifli fotoğraflarımızla 









Bu harika fotoğraf ve diğer bütün fotoğraflar için Kaset Film'e teşekkür ederim.

Ben de uzun zamandır takip ettiğim, ama tanışma fırsatı bulamadığım blogların sahipleriyle tanıştım. Katılan bütün bloggerların listesi şöyle:


Fatma Yılmaz (www.tarcinpastaevi.com)
Sebile Ölmez (www.sebibebi.com - www.youtube.com/user/sbylos)
Öykü Büyükdere (www.youtube.com/user/pembedefter/about)
Oya Emerk (www.oyacuisine.com)
Serap Tan (www.seraptan.com)
Şefika Günyel (chefika.blogspot.com)
Filiz Çatalkaya (www.filizza.com)
İlknur Balcı (www.ilknurundunyasi.com)
Yasemin Lival (livalim.blogspot.com)
Şafak Karadeniz (www.safagindunyasi.com)
Handan Kılıç (www.pudratozu.com)
Nihan Keçeci (www.sansbocegi.com)
Meral Çarıkçı (kokoscollection.blogspot.com)
Fulya Küçükaksoy (kucukaksoyfulya.blogspot.com)
Şebnem Kayaol (www.alisverismakyaj.com)
Selma Mollaoğlu (mutfakvetatlar.blogspot.com)
ve bendeniz :)

Astrolog sevgili Hande Kazanova da bizimleydi.. Bütün burçları 2015 yılı için nelerin beklediğini tek tek anlattı. Tabii Aslan burcu olarak pür dikkat dinledim özellikle kendi burcumu. Bu arada Hande Hanım o kadar akıcı konuşuyor, o kadar konusuna hakim ki, bir an bütün bunları nasıl ezberlediğini düşündüm. Aslan burcu için bu yıl ve önümüzdeki yıl son 12 yılın en şanslı dönemi olacakmış. İş, aşk, çocuk ne isterseniz gerçekleşecek dedi :) Bir aslan olarak mütevaziliği öğrenmem gerekiyormuş. Ama ben halimden memnunum :)










52 sponsor firmadan yaklaşık 210 ürün hediye edilmek üzere bizi bekliyordu. Gördüğünüz gibi salonun bir köşesi bize hediye edilecekler için ayrılmıştı. Fatma'cığım hediyelerimizi de özenle dizmiş :)




Bizleri elimiz kolumuz dolu, müthiş ürünlerle mes'ut eden firmaların listesini aşağıda iletiyorum. Bu ön gösterim :) Hediyeleri tek tek gösterme yazımı bir sonraki yazıya saklayacağım. 


ELİTE WORLD OTEL
VANİLYA PARTİ 
ARNİCA
FLORMAR
DOMESTOS
OTACI
RİNSO
ELLARO KREM
NOTE KOZMETİK
SCHON KOZMETİK
HC CARE SAC BAKIM
IXORA PARFÜM
DİMES
KARTON WORKS
PAK MAYA
AMWAY
KAŞI BEYAZ
AR YILDIZ
PLUS CANVAS
BURMINO
MUMYAK
CASA CAFE
WOODLAND
COSMED
KOZMOKLİNİK
CENNET KOKUSU
UMBRELLA BUTİK
TURKİSH SOAP
BEBAK
REWOX
KİSS KOZMETİK
GRATİS
ALTAN KONFEKSİYON
ANAVARZA BAL
MİNENE
FABERLİC
PERFETTİ
KLORANE
ELANCYL
KNORR
MADAME DU EVENT
KAVANOZDİPLİDÜNYA
MAKARA40YAMA
MİNİKS MODA
DREAMYROOM
LEZZETLİ HEDİYE
KASET FİLM
ESSİ GÜZELLİK
BABY CORNER
KLİKSA
HOBİUM
BİSCOLATA

Sevgili Fatma'cığıma bu harika etkinlik için hem tebrik hem teşekkür ediyorum. Gerçekten dolu dolu, çok keyifli bir etkinlikti. Bütün markalara ve sponsorlara da tekrar teşekkür ediyorum. Hediyelerin fotoğrafları ve detaylarına bir sonraki yazımda yer vereceğim. Beklemede kalın :)

Sevgiler,
Burçin Ünüvar

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

  1. Canım bende aramızda olduğun için çok teşekkür ederim sana sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa