15 Haziran 2013 Cumartesi

ÇEKİLİŞ SONUÇLANDI, GOLDEN ROSE İLE RENKLENEN KİM OLDU :)


Ve hediye çekilişimiz sona erdi. Ben çok heyecanlandım, belki de ilk çekilişim olduğu için :) Bazı arkadaşlarım duyuru linklerini vs unuttuğu ya da sorun yaşadığı için iki kere yorum bırakmıştı. İlk yorumlarını saydım. Toplam 87 yorum bırakılmış oldu. İlk çekilişim olmasına rağmen yoğun katılımınız için çok teşekkür ederim. Ara vermeden yeni cicilerle çekilişlere devam edeceğim :)









5. yorumuyla kazanan Begüm Salurvan oldu :) Tebrik ederim. 
Hediyelerini güzel, renkli günlerde kullanmanı dilerim.
En kısa zamanda iletişim bilgilerini burcin.a@hotmail.com.tr mail adresine bekliyorum.

Kazanamayanlar da üzülmesin lütfen, yeni hediye çekilişlerinde şansınız devam ediyor :)

Sevgilerimle,
Burçin
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa