20 Haziran 2014 Cuma

MAKYAJAYENIBASLAYANKIZ #MYBKEVENT VOL.2

Merhaba,

Makyajayenibaslayankiz blogunun sahibi Ezgi'ciğimin düzenlediği #mybkevent'le ilgili ilk yazımı şurda yazmıştım. Bugün sponsorların devamını ve hediyelerimizi anlatmaya devam edeceğim.

Apolena Home ev tekstili, dekorasyon ürünleri ve kadın çantaları satışı yapan bir site. Özellikle yastıkları ve çantalarına ba-yı-lı-yo-rum! Çantalarının tasarımı, üzerindeki "madam" figürleri beni benden alıyor. Ezgi'ciğim de #mybkevent için Apolena laptop çantalarından benim için özel seçmiş. Kızıl saçlı bir madam :) Çok teşekkür ederim, çok!


Güzellik ve bakım mağazası olan Cosmo Home da desteklerini bizden esirgememiş ve  Procsin markasının dünyada henüz satışa sunulmamış PRS Make Up markalı ürünlerini göndermiş bizler için. Çok teşekkür ederiz.


Cyrene markasını bilmeyen yoktur sanırım artık. Bilimsel içerikleri, ürünlerinin doğal ve saflığı, güvenilirliğiyle benim gönlümü çoktan fetheden Cyrene, #mybkevent'e de sponsordu. Tam da bitmek üzere olan makyaj temizleme suyumun yerine yenisinin gelmesine nasıl mutlu oldum anlatamam :) Çok teşekkürler!


Dermoeczanem de içi dolu 5 adet çanta göndermiş, çekilişle sahiplerini buldular. Çok teşekkür ederiz  :)

Dermokil de bir süredir merak ettiğim ve bir türlü denemeye fırsat bulamadığım markalardan biriydi. Çok güzel ürünler göndermişler. Teşekkür ederiz.



Dermorenda da sponsorlarımızdan biriydi. Gönderdikleri birkaç ürün arasından çekiliş yapıldı veeee fotoğraftaki ifademden de anlayacağınız gibi Dickinson's Tonik bana çıktı :) Çok özel içeriği olan bir ürün. En kısa zamanda yazacağım. 


Ve saçlarımın en büyük aşkı Dove da bizlerleydi! Yıllardır vazgeçilmez şampuan markam Dove, bize saç bakım ürünlerinden göndermiş. Tabii "Güzel hissetmek senin elinde" diyen Dove, bir de çanta askısı, esprili post-it'ler ve rozet göndermiş. Bende yıllaaaar önce D&R'dan aldığım katlanmayan çanta askısı var. Dove'un çanta askısı çok kullanışlı! Çok teşekkürler!




Sevgili Faberlic'in ürünlerinden önceki yazımda bahsetmiştim ama yine de es geçemeyeceğim :) Kardeşimin çocukluğunda miniş dediği Topik şekerleri Faberlic lipbalm ambalajında görünce çok mutlu oldum :) Aynı şekilde orjinal ambalajlı rujunu da çok beğendim! İlk fırsatta deneme yazıları blogda olacak! Faberlic yetkilisi Melisa Hanım'la birlikte gelen Splat markasının yetkilisi Boris Bey'in hediyesi diş macunlarına da bir kez daha bayıldığımı belirtmeliyim. Çok teşekkürler tekrar!






İnternet sitesinden tüm ürünlerine kadar çok özenli ve kaliteli bir görünüm sağlayan Farmasi de sponsorlarımızdan biriydi...Bebek bakımından cilt bakımına kadar yüzlerce ürünü var. Ben özellikle Hammam Serisi'ni çok merak ediyorum. Bize getirdikleri ürünler de ayrıca çok güzel. Çok teşekkürler!


HC Hair Care markasıyla daha önce tanışmamıştım, #mybkevent'te tanıştım. Bizim için gönderdikleri HC Ovex ürünü, hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi! Bu iddiasıyla markaya karşı merakımı kuvvetlendirdi. Boyalı saçlarımın çok seveceğini düşündüğüm bu ürün için çok teşekkür ederim! (Fotoğraf HC Hair Care sitesinden alınmıştır)


İşte bir blogger için paha biçilemez bir hediye: İsme özel defter ve kalem! Hediyerengi.com'a bu ince davranışlarından ötürü çok teşekkür ederim! Sevgili Gamze'ciğimle poz vermeyi de ihmal etmedik :)



Ixora'nın Fantasy Serisi'nden gönderdiği bu özenli paket ve ürünler için kendilerine teşekkür ederiz. Anneme hediye edebileceğim bir paket :)


Hayatımda ilk kez Keçici sayesinde keçi peyniri denedim :) Eşimle etkinliğin hemen ertesi günü, pazar kahvaltısında miss gibi köy tulum peyniri, kaşar peyniri ve beyaz peyniri yedik. Çok teşekkürler!


Kore markalarının satışını yapan Limonian hepimize Cyber Shine ürünlerinden göndermiş. Orjinal boy ürünler için de çekiliş yaptık. Bu arada sitedeki naneli el kremini çok merak ettim. En kısa sürede denemeyi düşünüyorum. Teşekkürler Limonian!

Bu güzel etkinlikten ve Ezgi'ciğimden kalıcı olarak hatıra kalacak hediye ise Luviyan'dan oldu. Parmak numaramı bildiğim ve yüzükleri çok sevdiğim için seçtiğim bu yüzük parmağıma tam oldu, ismine de Hayat Ağacı dedim :) Ne kadar zarif değil mi? Çok teşekkür ederim!





Yazısını daha önce yazdığım (TIK TIK) Otacı Limonlu Zeytinyağlı Şampuan, #mybkevent'te de Otacı'nın bizlere hediyesi oldu. Tabii ki bu ürüne bayılan biri olarak çok mutlu oldum. Çok teşekkürler!


Pastel'in yenilenen yüzü ve ambalajlarını görmüştüm ama yeni serisiyle tanışma fırsatım olmamıştı. Profashion Serisi'nden matte ruj, bir maskara ve nude ojelerin olduğu harika bir paket hazırlamış Pastel bize. Çok teşekkürler!


Reçete.com'a herkese cilt tipine özel gönderdikleri ürünler için çok çok teşekkürler! Ürünlerle ilgili deneyimlerim yakında blogda olacak!


Ulric de Varens ilk kez duyduğum ve yine #mybkevent sayesinde tanıştığım bir marka. Gold Issıme isimli parfümünü ilk gördüğümde verdiğim tepki şaşkınlık ve mutlulukla karışıktı. Ambalajına o kadar şaşırdım ki kapağını açıp koklamak sonradan geldi aklıma :)



Ve katıldığım bütün etkinliklerde mutlaka bulunan Watsons yine bizi yalnız bırakmamıştı. Güzel ve dolu dolu paketleri için çok teşekkür ederiz.


Bunların dışında 2 kişiye 2 kişilik yemek hediye eden Elite World Hotels'e, 4 kişiye çekilişle organik yağ hediye eden The Premium Organics'e, lezzetli ve konsepte uygun pastasıyla bizi bizden alan Nazz Cake'e ve bloglarımızın ismine özel hazırladığı kurabiyeleri yemeye bile kıyamadığım Cookiepoint'e çok teşekkür ediyorum.

Bu yazı "anlata anlata bitirememek" deyiminin en iyi karşılığı oldu bence :) Ben yazarken paketleri yeni açıyormuşum gibi hissedip heyecanlandım yine :) Ezgi'ciğime tekrar çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler,
Burçin Ünüvar




















Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa