7 Ağustos 2014 Perşembe

ACNECINAMIDE PEELING SCRUB

Merhaba,

Bugünkü konuğum Acnecinamide Peeling Scrub.


Yaz güneşinden istifade bol bol güneşlendiniz, bronzlaştınız. Hatta belki önümüzdeki günlerde yeniden tatile gideceksiniz. Peki cildinizde oluşan soyulmadan kaynaklı güneş lekelerini nasıl yok edeceksiniz? Bronzlaşma sonrası cildinde oluşan dalgalanmaları ve lekelenmeleri yok etmek isteyenlere Acnecinamide Peeling Scrub ürününü öneriyorum.

Acnecinamide Peeling Scrub, özellikle sivilce oluşumuna daha müsait olduğu için karma/yağlı ciltlere öneriliyor. Benim cildim normal ve zaman zaman da hassas. Ben çok memnunum. Ama, kuru ciltlerin kullanması sorun yaratabilir.

İçeriğinde minik ve cildi yıpratmayacak kadar ince granüller var. Bu granüller sayesinde gözenekleri derinlemesine temizliyor ve siyah noktaları en aza indirgiyor. Özellikle burun üzerinde pürüzler ve kabuklar oluşur. Bu ürün pürüzleri tamamen temizliyor.


1 şişesi 150 ml, uzun süre günlük kullanıma uygun boyutta. Sabah-akşam kullanıma uygun. Yüzü ıslattıktan sonra, ince bir tabaka halinde hafif masaj yaparak uyguluyorsunuz ve sonra duruluyorsunuz.

E bir peelingden daha fazla şey de beklenmez değil mi? :)


Ürünü Lila Kutu TIK TIK satın alabilirsiniz.

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

3 yorum

  1. bende hafta sonu bu ürüne baktım ama karasız kalmıştım , yazınız tam zamanında geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel tesadüf :) Çok sevindim canım. Denedikten sonra yorumlarını da paylaşırsan çok sevinirim. (k)

      Sil
  2. ne demek , büyük bir zevkle paylaşırım :)

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa