19 Aralık 2014 Cuma

KİSS I ENVY TAKMA KİRPİK

Bugün sizinle Kiss I Envy Takma Kirpik ürününü paylaşacağım.


Ben ilk kullandığımda bir arkadaşımın kına gecesi için tercih ettim. Hem günlük hem özel günler için kullanılabilecek bir ürün. Kiss I Envy Takma Kirpik, %100 insan saçından yapıldığı için ve kirpiklerin tamamı uzun olmadığı için yapay durmuyor. Bendeki boyu Arcy Volume 2. Benim için uzunluğu ideal olduğu için kısaltmadan uyguladım.


Son derece hafif, ağırlık yapmıyor ama dediğim gibi, ilk kez kullanacaksanız alışkın olmadığınız için gözünüzün üstünde bir şey geziyormuş gibi hissedebilirsiniz :)

Kirpiğin kıllarının birleştiği şerit siyah. Bu da yapay durmamasının sebeplerinden biri. 

Setin içinden yapıştırıcı çıkıyor. Performansı gayet iyi. Yaklaşık 4-5 saat kullandım, üstelik oldukça hareketli bir gündü. Yapıştırıcısını hiç yenilemem gerekmedi. Rengi beyaz olduğu için görünür mü diye endişe ettim ama doğru kullanılırsa beyazlık görünmüyor.


Başka takma kirpik kullanmadığım için kıyaslama yapamayacağım. Dediğim gibi ilk kez kendim takma kirpik takıyorum. Bundan sonra kuaföre ihtiyaç duyacağımı da sanmıyorum.

Ben göz makyajımı tamamladıktan sonra uyguladım. Zaten takma kirpiği taktıktan sonra makyaj yapmanız neredeyse mümkün değil. Göz makyajınızı tamamladıktan sonra uygulayacağınız için 2 kat dikkat etmeniz gerekiyor. Yapıştırıcıyı yanlış yere değdirirseniz makyajınız bozulabilir.


Bu arada yapıştırıcıdan korkmayın :) Yüzünüze veya herhangi bir yere bulaşırsa sorun olmuyor. Silikon gibi bir yapısı var. Hemen çıkıyor ve iz kalmıyor :)


Kirpikleri ambalajdan cımbızla çıkarmak en doğrusu. Bu aşamada boyunun gözünüze uygun olup olmadığını ölçmeniz gerekiyor. Uzunsa yanlardan kesebilirsiniz.

Ben gözüme yapıştırırken cımbızın gözüme girme ihtimalini düşünüp parmaklarım yardımıyla yapıştırdım :) Ama siz cımbız kullanabilirsiniz.

Yapıştırıcı bazı yerlere az kalırsa ve yapışmazsa bütün kirpiği çıkarmanıza gerek yok, gözünüzün içine değdirmeden yapıştırıcıyı boş kalan yerlere uygulayabilirsiniz.


Kirpikleri takma işlemi bittikten sonra kendi kirpiklerinizle birleştirmek için rimel sürebilirsiniz. Ben gerek duymadım. İşte bu kadar basit.

BotanikEcza sitesinden 23.90 TL'ye satın alınabilir.


Umarım faydalı olmuştur. Sizin bu marka dışında kullandığınız takma kirpik var mı?

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa