25 Şubat 2015 Çarşamba

ÜNLÜLERİN "RENKLİ" DÜNYASI II GÜL GÖLGE

Bir süredir ara verdiğim yazılarıma devam ediyorum. Ara vermem bilinçli değildi, iş değişikliği yaptım, hayatımı düzene soktum, her şey yolunda :)

Ünlülerin "Renkli" Dünyası için sizlerden gelen olumlu tepkiler beni çok mutlu ediyor. Çok yakından tanıdığınız ve sevdiğiniz isimleri her ay sizlerle buluşturmaya devam edeceğim.

Bu ayki konuğumuz sunucu, oyuncu, cemiyet dünyasının güzel ismi, mütevaziliği kadar zarafetiyle de göz dolduran Gül Gölge. 


Ali ve Emir isminde dünya güzeli 2 çocuk annesi, Habertürk Gazetesi'nde köşe yazarlığı da yapıyor. Hatta Beyaz Madam'ın yazılı basındaki ilk haberini kendisi yapmıştır. Bu yüzden de benim için ayrıca özel bir yeri var Gül Hanım'ın... Bu yoğunluk arasında bana vakit ayırdığı için buradan tekrar teşekkür etmek isterim :)

Tamam sustum, Gül Gölge konuşsun :)

1. Makyaj çantanızdan ayırmadığınız makyaj malzemeleri hangileri?
 Siyah göz kalemim ve dudak nemlendiricim

2. Vazgeçemediğiniz güzellik trendi nedir? (Bordo Ruj, Atkuyruğu saç vs)
 Bordo ruj ve modern topuzlar

3. Saçlarınıza ve makyajınıza kendiniz mi karar veriyorsunuz?
 Genellikle kendim karar veriyorum


4. Kullandığınız parfüm hangisi?
 Terenzi Oud rose


5. Hayranlık duyduğunuz bir dönem makyajı var mı? Varsa hangisi?
 Brigett bordot un makyaj stilini hep çok beğenmişimdir.

6. Kış aylarında sağlığınızı nasıl koruyorsunuz? Bağışıklık sistemini güçlendirmek için bir formülünüz var mı?
 Çiğ sebze sularım vazgeçilmezimdir.Zencefil,pancar,kabuğuyla limon ve yeşil yapraklı sebzelerden yaptığım sebze sularının direnç sağladığını düşünüyorum.(tadı hiç fena olmuyor :) )


7. Sağlıklı beslenme ile ilgili önerileriniz var mıdır? 
 Akşamları hafif geçirerek öğlenleri kendimizi şımartabiliriz diye düşünüyorum.

8. Yakın dönemde bir projeniz var mı? 
  Şu anda gazete yazılarıma devam ediyorum.İçime sinen bir proje olursa paylaşırım.
 
Gül Hanım hem günlük hem çalışma hayatında şıklıktan vazgeçmeyen, her zaman sağlıklı yaşama ve bakımlı olmaya özen gösteren biri. Umarım yanıtları kendisiyle ilgili merak ettiklerinizi karşılamıştır.

Ünlülerin "Renkli" Dünyası için eklememi istediğiniz sorular varsa ve benimle paylaşırsanız, bundan sonraki röportajlarıma o soruları da ekleyeceğim.

Sevgiler,
Burçin Aşabay
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa