21 Nisan 2015 Salı

CİLT LEKELERİ VE DARPHIN MELAPERFECT SERUM


Bugünkü konuğum; Darphin Melaperfect Serum.


Bu ürünü kullanmak istememin sebebi bir süredir şikayetçi olduğum cilt lekeleriydi.

Öncelikle cilt bakımında kullanılan, benim de yazımda kullanacağım bazı terimlerin açıklamalarını vereyim:

Melanin: İnsan cildinin en üst tabakası renksizdir. Melanin cildin 1. ve 2. tabakalarında bulunarak cilde rengini verir.
Pigment: Tüm nesnelerin renklerini oluşturan moleküllerdir.
Trametes: Bir çeşit mantar.
Salisilik Asit: Asit kelimesini görünce korkmayın, salisilik asit renksiz, kristalimsi bir organik asittir.

Cilt lekeleriyle ilgili de biraz bilgi vermek isterim.

Leke tedavi ve bakımında lekenin oluşum zamanı (doğuştan olup olmadığı), lekenin ne kadar güneşe maruz kaldığı, lekenin çeşidi (çil, sivilce izi vs), cildin pigment üretimi ve cilt yapısı çok önemli. Leke tedavi ve bakım ürünlerinde, çocukluktan beri var olan çillerden sonuç almak zor olurken, yeni oluşan güneş lekelerinde daha net sonuçlar alınabiliyor. Lekenin tanımını yapmak da çok önemli. Sivilce izleri de bazen leke olarak tanımlanıp yanlış bakım uygulanabiliyor.


Genel cilt bakımında olduğu gibi Melaperfect ürünlerinin sonuçları da kişiden kişiye değişebiliyor. Ben Darphin Melaperfect bakımından çok iyi sonuçlar aldım. 


Tabii ki bunun için sadece serumu değil, nemlendirici kremini ve fondötenini de kullandım. Bu ürünleri de bundan sonraki yazılarımda detaylıca anlatacağım.


Sonucunu doğru tespit edebilmek için cildimdeki lekelerin tanımını yaptım önce. Benim cildimde ben, çil, sivilce izi ve güneş lekeleri var. Geriye ne kaldı değil mi :) Güneş lekelerimi tespit edip, Darphin Melaperfect bakımımı bunlara odaklanarak uyguladım. Darphin Melaperfect ürünleri, pigment bozukluğundan kaynaklanan lekeler üzerinde daha çok etkili oluyor.


Darphin Melaperfect Serum’un ilk uygulandığındaki verdiği his muhteşem. Kadife gibi hissediyorum cildimi. Hafif limonsu bir kokusu var. Çok hoş gerçekten. Darphin Melaperfect Serum’da lazer teknolojisinden ilham alınıyor. İçeriğinde ise zerdeçal ve kantaron özü yer alıyor. Bu özler anti-oksidan koruma sağlarken, trametes özü ciltteki fazla melanini azaltıyor. Salisilik asit ise hücre yenilenmesini artırarak daha pürüzsüz bir görünüm sağlıyor.

Ürünü genel olarak değerlendirdiğimde, sonuçları gözle görünür şekilde fark etti. Güneş lekelerim azaldı. Bundan sonra yaz-kış asla SPF’siz sokağa çıkmayacağım.

Bir not düşmek isterim. Bu bilgiler ve sonuçlar benim cildime özel. Sizin elde ettiğiniz sonuç “kişiye özel” bir sonuç olacaktır.

Sorularınız olursa yanıtlamak isterim.

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

5 yorum

  1. Merhaba harika bir ürünle bizi tanıştırdım teşekkürler :) szi takibe aldım bende beklerim bloğuma sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim tatlı yorumun için. Sevgiler :))

      Sil
  2. Merhaba 24 yaş için uygun mu Darphin'in bu ürün grubu ? ben melaperfect spf20 nemlendiriciyi almayı düşünüyorum. Bende de güneş lekeleri ve çiller var :( Kışın bu haliyle kullnaıp yazın da güneş koruyucuyla desteklemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt lekeleriniz varsa uygun tabii ki. Ancak yazıda belirttiğim gibi cilt lekelerinizi iyi analiz etmeniz, gerekirse bir dermatologdan yardım almanız gerekiyor. Doğuştan olan çilleri geçirmez bu ürün mesela. Güneş lekeleri için kullanabilirsiniz. Güneş koruyucu da Bioderma Aquafluid'in renkli olan SPF 50 ürününü tavsiye ederim.

      Sil
    2. Cilt lekeleriniz varsa uygun tabii ki. Ancak yazıda belirttiğim gibi cilt lekelerinizi iyi analiz etmeniz, gerekirse bir dermatologdan yardım almanız gerekiyor. Doğuştan olan çilleri geçirmez bu ürün mesela. Güneş lekeleri için kullanabilirsiniz. Güneş koruyucu da Bioderma Aquafluid'in renkli olan SPF 50 ürününü tavsiye ederim.

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa