18 Ağustos 2015 Salı

TATİL ÇANTAMDA NE VAR?

Kuşadası Güzelçamlı'da geçirdiğim güzel bir tatil sonrası, tatil çantamla sizlerleyim. Bu tatil bizim için tam bir dinlenme tatili oldu. Güzelçamlı çok huzurlu ve sakin bir yer. Bizim de şehir hayatından fırsat buldukça istediğimiz tam olarak böyle huzurlu bir yerdi... 

Çok uzun kalmadığım için büyük bir bavul götürmedim. Ama tabii ki makyaj malzemelerim ve bakım ürünlerim "bu kesin lazım olur" dediğim için, biraz fazlaydı :)

Bakalım tatil çantamda hangi makyaj malzemelerini ve bakım ürünleri varmış...

Tabii ki öncelikli ürünlerim güneş koruyucularım, vücut bakım ve saç bakım ürünüydü...



Gratis ve Sephora'da satılan seyahat boyu aseton, oje kurutucu sprey, göz makyajı temizleyici ve cilt temizleme jeli gibi ürünler kurtarıcım oldu. Kocaman şişeleri taşımak zorunda kalmadım. Dudak koruyucusu olarak tatilde Maybelline Baby Lips vazgeçilmezim oldu.


Yanıma 2 tane parfüm aldım. Birisi tam bir güneş yağı kokusu olan Jil Sander Sun ve tabii ki Chloe de diğeriydi...


Bütün makyaj malzemelerimi Estee Lauder'ın hediyesi olan büyük bir çantada götürdüm. Hem derli toplu oldu hem de yer kaplamadı...


Dermatologica'nın bu güzel çantaları plaja giderken kurtarıcım oldu...


Ruj olarak bu 3 rengi kullandım. Özellikle kahve tonlarındaki rujlar bronz tene çok yakışıyor.


Fırçalarım tabii ki olmazsa olmaz...


Makyaj malzemesi olarak temel ürünleri götürdüm. Bronzluk ve tatil söz konusu olunca tabii ki renkli göz kalemleri de benimleydi :)


Takı olarak birkaç bilezik, taç ve küpe aldım yanıma. Sıcak havada takı çok da çekilmiyor değil mi :)


Plaj çantamın vazgeçilmezleri şapka, güneş gözlüğü, selfie çubuğu ve taraktı :)


Fotoğraflarda gördüğünüz ürünler ve Güzelçamlı ile ilgili sormak istediğiniz bir konu olursa seve seve yanıtlarım.
Sizin tatil çantanızda neler var :)

Sevgiler,
Burçin Ünüvar


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa