13 Ocak 2011 Perşembe

ALIŞVERİŞ YAPMADAN DURABİLMEK...

Evet, başlık sizi şaşırtmış olabilir ama ben alışveriş yapmadan durabiliyorum bu aralar. Hem de şaşırtıcı derecede. Bir toka bile almadım son zamanlarda kendime. Ta ki biraz önce Trendyol'da aşağıdaki linkte de fotoğrafını görebileceğiniz ayakkabıyı görene kadar...


http://www.trendyol.com/Sayamonta-Mavi-Dikisli-Ayakkabi-SYMNTMVDKSLYK-P94796.aspx


Zor dayandım ama dayanmalıyım. Dün evimizin ilk eşyası olarak Bernardo'dan harika bir kahvaltı takımı ve karabiber değirmeni aldım. Beni motive eden de bu zaten :)


İştee :)) Çok şirin değil mi? Çaydanlığına bayıldım ben. Evet evet biraz daha kendime bir şeyler almadan durabilirim diye tahmin ediyorum :) Biraz zaman geçtikten sonra bardak setlerini vee denizci motifli mutfak için sıvı sabunluk ve saklama kaplarını almaya başlayacağım. Evet evet sevdim ben bu işi :) Bir sürü ayakkbım var, idare edebilirim.
Bu arada haftaya Cumartesi (22.1.11) SÖZ'ümüz var :) Çok heyecanlıyım şimdiden. Bak daha yüzüklerimizi alacağız. Bu arada yüzük konusunda bir adet varmış. Gelinin yüzüğünü damat, damadın yüzüğünü gelin alırmış uğur getirmesi için. Masrafı düşünmüyorum da benim hoşuma gitti bu. Acaba birbirlerine söz geçirebilsinler diye mi :))
Yüzüklerimizin de fotoğrafını çekip ekleyeceğim buraya görmeniz için...
Şimdilik bu kadar.
Hoşçakalıın :)
B.A.

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa