29 Mart 2013 Cuma

HER ŞEYDEN ÖNCE SAĞLIKLI YAŞA!


Biliyorsunuz 2 ay önce sigarayı bıraktım ve hala hem etrafımdaki herkesi şaşırtıyorum, hem de sağlıklı yaşamanın, daha rahat nefes almanın tadını çıkarıyorum. Bununla birlikte sağlıklı yaşama birkaç adım daha yaklaşabilmek için fazla 5 kilomdan da kurtulmak için çeşitli diyetler yaptım. Hala da yapıyorum. Ama fark ettim ki, bir süre diyet yapmak hiçbir işe yaramıyor. Sağlıklı beslenmek yaşam biçimi olmalı ki, sürekli kilo alıp vermeler de son bulsun.


Uzun yıllardır Fruits çeşidini tükettiğim ve özellikle zaman darlığında, işe yetişme telaşında yardımıma koşan Nesfit Ballı Bademli'yi daha denemeden fikrim belliydi. Lezzetinden ve tazeliğinden hiç şüphem yoktu. Ki yanılmamışım :) Mutlaka denemelisiniz!


Bal ya da badem sevmeyenler hemen elinin tersiyle itmesinler önerimi. Bademler taze ve çok lezzetli. Bal ise meyveli süt içer gibi bir tat veriyor. Ayrıca benim yaptığım bütün diyetlerde kahvaltıda/ara öğünlerde 1 tatlı kaşığı reçel/bal ve 10 adet badem var. Böylece Nesfit ile kahvaltı/ara öğünlerim şenlendi :)


Sadece diyet yaparken mi Nesfit Ballı Bademli yenir... Tabii ki hayır! Biraz önce de bahsettim ya "Her şeyden önce sağlıklı yaşamayı ve sağlıklı beslenmeyi kendinize ilke edinmelisiniz". Bunun için de Nesfit Ballı Bademli öğününü atlamamanızı öneriyorum :)

Bana afiyet oldu, size de afiyet olsun :)
Bu arada FikriMühim'e de çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle,

Burçin Ünüvar

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. Herkes önermiş bu ürünü, gidip deneyeceğim bedem çok severim .))
    Bloga tanışmaya bekleriz.
    nihanni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle dene bayıldım ben! Teşekkürler, geleceğim bloguna.

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa