13 Ekim 2014 Pazartesi

ÜNLÜLERİN "RENKLİ" DÜNYASI - YONCA LODİ

Ünlülerin “Renkli” Dünyası’nı ben çok sevdim. Sevdikleri makyaj malzemelerini öğrenmek, vazgeçemedikleri güzellik trendlerinden ilham almak çok keyifli. Umarım siz de sevmişsinizdir.
Bu renkli ve büyülü dünyadan bugünkü konuğum Yonca Lodi... 


Bütün yaz boyunca “Sen benim içimdeki yangınların adı...” diye sürekli aynı şarkıyı mırıldandım. Ne zaman Powerturk TV kanalını izlesem karşıma klibi çıktı. Ve bir tesadüfle de kendisiyle bu röportajı gerçekleştirme fırsatı da yakaladım. Beni kırmadığı için teşekkür ederim.


1. Makyaj çantanızdan ayırmadığınız makyaj malzemeleri hangileri?
Öncelik her zaman rimelde :) Güneş koruyuculu CC krem ve terracota allık, gününe göre şeftali ya da pembe tonlarında bir ruj mutlaka bulunur çantamda.


2. Vazgeçemediğiniz güzellik trendi nedir? (Bordo Ruj, Atkuyruğu saç vs)
Her şeyden önce cilt temizliği geliyor. Düzenli olarak yaptığım bakımlar da var. Bolca gül suyu kullanıyorum tonik yerine. Eğer sahne ya da çekim yoksa da günlük hayatımda genelde makyajsız olmayı tercih ediyorum. Doğal ve sade görünüm benim en vazgeçemediğim trendim.


3. Saçlarınıza ve makyajınıza kendiniz mi karar veriyorsunuz?
İşimle ilgili çoğu yerde benimle birlikte olan profesyonel bir ekip var. Giydiklerime göre birlikte karar veriyoruz.


4. Kullandığınız parfüm hangisi?
Çok uzun yıllardır Chanel Coco Mademoiselle kullanıyorum. Sahnede ise şu ara Coco Chanel Noir. Şu ara diyorum çünkü,sahne parfümümü ara ara değiştirmeyi seviyorum.


5. Beyaz tenli biri olarak sağlıklı ve düzgün bronzlaşmayla ilgili önerileriniz var mıdır? Beslenmenin de etkisi var mı? 
Benim için güneş büyük dert kaynağı çünkü güneş alerjim var. Vücudum kızarıyor ve lekeleniyor. Son birkaç yıldır çözümü, yaz başında 1-2 seans solaryuma girerek buldum. Deniz kenarında hemen hemen hiç güneşe çıkmıyorum. Şehirde ise dışarı çıkarken mutlaka yüzüm için koruyucu kullanıyorum.


Sevgilerimle,
Burçin Ünüvar 
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa