30 Ocak 2015 Cuma

FAVORİ 5 MAKYAJ FIRÇAM

Bugün sizlerle makyajlarımda en çok kullandığım, hatta elimden düşmeyen favori 5 makyaj fırçamı ve özelliklerini paylaşacağım.


Birincisi ve benim için en önemlisi, yıllar önce Debenhams’tan aldığım Artdeco Kabuki Fırça. Bu fırça kabuki adı verilen, pudra ve allık uygulamak konusunda çok iyi bir ürün. Ben genelde bu ürünle allık uyguluyorum. Sentetik, sık ve yumuşacık tüylere sahip bu fırça, tüyleri çok sık olduğu için istediğim etkiyi veriyor.



Favori ikinci fırçam Real Techniques Base Shadow Brush-far fırçası. Tüyleri yumuşacık. Geniş tüylerinden dolayı, uygulamak istediğim farı göz kapağıma 1 kerede yaymamı sağlıyor. Krem veya toz ürünleri sorunsuzca uygulayabiliyorum.



Üçüncü favori fırçam yine Artistry Pudra Fırçası. Geniş tüyleri sayesinde hem allık, hem pudra uygulayabiliyorum. Hatta bazen aydınlatıcı uygularken de kullanıyorum. Ürünü tutma konusunda biraz sorun yaşatıyor açıkçası. Ama pudra ve allıkta o kadar da önemli değil, az az uygulamış oluyorum :) Tüyleri yumuşacık.



Dördüncü favori fırçam Inglot 6SS. Bu ürün blending dediğimiz karıştırma-dağıtma fırçası. Genel olarak herkes tarafından çok sevilen bir ürün. Far karıştırma fırçası özellikle gölgeli makyaj yaparken çok işe yarıyor. Bu ürünü aynı zamanda ben burnuma, çeneme ve göz kapaklarıma kontür yapmak için de kullanıyorum. Biliyorsunuz Inglot Türkiye'den çekildi, artık Türkiye'de satılmıyor. Bu ürünü denemek isteyenler için muadili Mac 217.



Beşinci ve yine en sevdiğim fırçam MAC 165 Tapered Cheek & Highlighter Brush. Bu ürünle allık da uygulanabiliyor. Ama isminden de anlayacağınız gibi konik şeklinden dolayı özellikle aydınlatıcı ve kontür yapma konusunda çok işlevsel. Ben çok çok memnunum.



Favorilerim dediğim bu fırçalarda şimdiye kadar herhangi bir bozulma, tüy dökülmesi veya boya akması yaşamadım. Bunlar benim için çok önemli. Fırçalarımı hemen hemen her gün kullanıyorum ve haftada 1-2 kez temizliyorum.

Sizin en sevdiğiniz makyaj fırçaları hangileri?

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa