24 Nisan 2015 Cuma

ÜNLÜLERİN "RENKLİ" DÜNYASI II DEMET ŞENER

Her ay bir ünlünün röportajına yer verdiğim Ünlülerin "Renkli" Dünyası serisi Demet Şener ile devam ediyor :) 



Demet Şener, tıpkı medyaya yansıdığı gibi çok mütevazi, çok güzel, çok zarif bir kadın. 

Aile hayatına çok önem veriyor ve tabii ki güzelliğini sağlıklı yaşamasına, spora önem vermesine borçlu. Ne zaman konuşsam ya spordan çıkmış oluyor ya da kızını tenise götürüyor. Ailece sporcular anlayacağınız :) 

Güzelliğini sağlıklı yaşamanın ve sporun yanı sıra, makyajda tercihini doğallıktan yana kullanmasına da borçlu. Şimdi ben susayım, Demet Şener'in sorularıma verdiği yanıtlar konuşsun.

Kendisine tekrar tekrar beni kırmadığı ve samimiyeti için çok teşekkür ediyorum.

1. Makyaj çantasından ayırmadığınız makyaj malzemeleri hangileri?

Chanel gül kurusu allık
La Prairie Taş Pudra
YSL Göz Altı Kapatıcısı
Christian Dior Maskara
YSL Koyu Gri Far



2. Vazgeçemediğiniz güzellik trendi nedir? 

Yapılı gibi olmayan doğal saçlar, kış aylarında bordo oje, yazın açık ayakkabılarla ayakta kırmızı oje, naturel makyaj

3. Saçlarınıza ve makyajınıza kendiniz mi karar veriyorsunuz?

Özel çekimler ve defileler dışında evet kendim karar veriyorum.

4. Kullandığınız parfüm hangisi?

Hermes ve Coco Chanel Mademoiselle

5. Hayranlık duyduğunuz bir dönem makyajı var mı? Varsa hangisi?

Her zaman doğal makyajdan yana olduğum için, abartılı hiçbir makyajı günlük hayatımda ya da davetlerde tercih etmiyorum. Ama mesleğim gereği, değişik her türlü makyajı denemekten hiç çekinmiyorum.


6. Sağlığınızı nasıl koruyorsunuz? Bağışıklık sisteminizi güçlendirmek için bir formülünüz var mı?

Sebze sularına ve C vitamini içeren meyvelere daha çok ağırlık veriyorum. Ayrıca sebze sularımın içine bol miktarda taze zencefil ekliyorum.



7. Sağlıklı beslenme ile ilgili önerileriniz var mıdır?

Sağlıklı beslenme benim hayat tarzım. Yemek yemeyi çok seviyorum fakat vücuduma ve sağlığıma özen gösterdiğim için genelde sağlıklı ve doğal besleniyorum. Canım tatlı, kek, börek isterse bunların ev yapımı ve katkısız olmasına özen gösteriyorum. Düzenli spor yaptığımdan dolayı da protein ve karbonhidrat almaya dikkat ediyorum. Taze sebze, meyve ve balık ağırlıklı besleniyorum.

İşte Demet Şener'in güzellik ve makyaj alışkanlıkları... 

Demek ki neymiş, canımız börek, kek, tatlı istediğinde ev yapımı olduğu zaman, ne kadar yesek de Demet Hanım gibi güzel kalabiliyormuşuz :))) 

Umarım keyif almışsınızdır.

Önümüzdeki ay Ünlülerin "Renkli" Dünyası'na hangi ünlünün konuk olacağıyla ilgili tahmini olan var mıı :)

Sevgilerimle,
Burçin Aşabay

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa