30 Eylül 2015 Çarşamba

ESTEE LAUDER INTUITION PARFÜM

Sonbahar kendini iyiden iyiye hissettiriyor. Kurumuş ve sararmış yapraklarla dolu yollar, yağmur ile mis kokan toprak kokusu, hafif loş ışıklı bir gökyüzü... 


İşte tam da bu romantik ortama uygun olan bir parfümden, benim kullanıp bitirdiğim Estee Lauder Intuition'dan bahsedeceğim size bugün.


Daha önce de defalarca bahsettiğim gibi, benim imza parfümüm yok. Ruh halime, mevsimlere göre, canımın istediği parfümü kullanıyorum genelde.

Klasik oryantal parfümü diyebileceğimiz Estee Lauder Intuition'un kesinlikle sonbahar parfümü olduğunu düşünüyorum. 

Önce notalarını inceleyelim:

Üst Notaları: Bergamut, Mandalina, Portakal, Greyfurt, Taze Yeşil Orman
Orta Notaları: Güllü Lokum, Gardenya Yaprağı, Frezya, Çin Orman Gülü
Dip Notaları: Amber ve Değerli Ağaçlar

Üst notalar, benim hiç denemeden alabileceğim kokuları içeriyor. Sevdiğim bütün parfümlerde narenciye var mutlaka. 


Açılış hafif narenciye ile karıştırılmış ve taze yeşil orman serinliğiyle kendini gösteriyor. Aslında bu parfümü ilk kullandığımda pek anlamlandıramamıştım. Notaları pek ayırt edilemiyor. Kullandıkça sevilen parfümlerden diyebiliriz Estee Lauder Intuition için. Çok az esanslı, az elementli bir koku gibi duruyor. 

Koku teninizde iyice oturduktan sonra, en fazla öne çıkan nota ise kesinlikle amber...


Özetlemek gerekirse, kesinlikle tarzı olan bir koku olduğunu söyleyebilirim. Benim de ilk kullandığımda alışamamam gibi, her kullanan sevmeyecektir. Hem ağırlığı hem hafifliği bir arada taşıyabilen bir parfüm. Kokularla arası iyi olanların mutlaka denemesini öneriyorum.

Sevgiler,
Burçin
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa