28 Aralık 2013 Cumartesi

Lancome Ombre Absolue Duo Night and Day


Aranızda bu yazıyı görünce “Hayırdır bu kıza ne oldu” diyenler olacaktır. Hala blogumla ilgili bir hırsım yok, ama kozmetik ürünlerimle ilgili deneyimlerimi paylaşmayı sevdim. Bundan sonra burada daha çok göreceksiniz beni :) Önerilerinize her zaman açığım.

Bu kapsamda, bugünkü konuğum başlıkta adı geçen Lancome far paleti: A01/103 Night and Day (Gece ve Gündüz) Bir dipnot: Bu farı size anlatmak istememin öncelikli sebebi, internette kendisiyle ilgili çok net bilgi olmaması.






Adının yaptığı çağrışımdan da anlaşılacağı gibi, gerçekten gece ve gündüz makyajına uyumlu renkler var bu palette: soft pembe, haki gri…

Pırıltılı bitirişli ama rahatsız edici değil. Işıltısı gece makyajına uygun gibi görünse de, uygulandığında ruj ve allık çok abartılmazsa gündüz makyajına da çok uygun olacaktır. Pembe de yeşil de rengini çok çok iyi veriyor, kalıcılığı da çok başarılı. Kat kat olmuyor, tozlaşmıyor. Far bazı olmadan da bütün gün göz kapağında uçmadan kalıyor. Ki ben genel olarak makyajımda far bazı kullanmaya gerek duymuyorum.

Uygulama yaptığım fırçalar Inglot ama kendi fırçalarıyla da iyi sonuç alınıyor. Ki gün içerisinde makyaj yapacağım zaman, kendi fırçalarını kullanıyorum. Özellikle ince olan, Lancome’un eye-liner dediği fırça, göz altına uygulamak için çok kullanışlı.



Renklerini tanımlamam gerekirse, soft pembe, pek çok farla kombinlenebilecek, aydınlatıcı ve göz rengini ön plana çıkaran bir renk. Özellikle benim göz rengim gibi, çakır yani kıyafete, makyaja, hatta ruh haline göre taraf değiştiren bir göz renginiz varsa, bu pembe o rengin en canlı halini ortaya çıkarmak için birebir :) Fotoğraflarda da göreceğiniz gibi, o kadar severek ve o kadar çok kullandım ki, artık pembenin sonu görünüyor.

Diğer renk ise haki gri. Bazı internet sitelerinde bu renk için gri olduğu yazıyor ama aşağıdaki fotoğrafta da göreceğiniz gibi, haki yeşili zemini olan bir gri. Gölge için de, tek başına kullanım için de benim çok sevdiğim, “özel” denebilecek bir renk bu.



Buraya kadar gördüğünüz fotoğraflarda, far paletindeki renkleri siyah göz kalemiyle desteklemiştim. Şimdi sırada bu far paletiyle yapılacak makyajın bence olmazsa olmazı var :)

İşte bu far paletinden ayrı düşünemeyeceğim, hatta Lancome’un internet sitesinde bu far paletiyle alınabilecek ürünlerin başında önerdiği göz kalemi… Lancome Le Crayon Khol’un 022 Bronze rengi.


Şimdiye kadar tanıdığım, aylık kadın dergilerinde gördüğünüz bütün ünlülerin makyajlarını yapan makyözlerin ortak önerisi şuydu: “Göz makyajında istediğin bakışı yakalamak için, gölge farınla uyumlu bir renk seçmelisin”

İşte Lancome Le Crayon Khol’un 022 Bronze rengi bu makyajda, bu öneriyi de destekliyor. Fotoğraflarda göreceğiniz gibi gözlerimin rengini daha belirgin ve benim “çipil” dediğim boyutunu daha büyük gösterdi.





Makyajımda kullandığım diğer ürünleri de paylaşmak isterim.




Bu upuzun ve bol görselli yazıdan da anlaşılacağı gibi, ben bu far paletini çok seviyorum ve sık sık kullanıyorum. Ben Cevahir’deki Debenhams’tan 93 TL’ye almıştım.

Bu arada, bu yazıdan bütün ürünleri sürekli öveceğimi düşünmenizi istemem. Bunu yapan bir sürü blogger var artık zaten! Ben en sevdiklerimden başladığım için şimdilik böyle :)

Senenin son yazısından, hepinize önce sağlık, sonra başarı, mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum. Benim her yıl sonunda olduğu gibi, bu yıl sonunda da yeni yıl için aldığım bazı kararlar oldu. Her şeyden önce paramı daha dikkatli kullanmayı ve kendime daha çok vakit ayırmayı istiyorum. Umarım yeni yıl size de gönlünüzden geçen her şeyi beraberinde getirir.

Sevgiler, Mutlu Yıllar!
Burçin



Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. guzel yeşil gozlerıne de ne cok yakısmıs fıstıgım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canimmm ♥ simdi daha cok sevdim bu fari :) cok tesekkur ederim

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa