4 Ocak 2014 Cumartesi

YSL Top Secret Flash Radiance Skincare

Merhaba,

Umarım yılbaşı kutlamalarınız keyifli geçmiştir ve yeni yılda her şey gönlünüzce olur.

Yılbaşı kutlamalarına paralel yeni yılın ilk kahvaltısı, yeni yılın ilk iş günü vs tabirleri dilden dile dolanırken, ben de yılın ilk yazısını yazmak istedim :)


Bu aralar Fransız ve Paris konseptli her şeye aşkla bakıyorum. Nedendir bilmiyorum, Cameo figürü, kadın silüetleri, Eyfel Kulesi, pembe-siyah renklerini görünce sakinleşiyorum, mutlu oluyorum. Önceki hayatımda Fransız olduğumu düşünüyorum artık :) Takıntım haline gelen Fransız konsepti size anlatacağım ürünü de seçmeme yardımcı oldu. Size bir Fransız markası Yves Saint Laurent’ın Top Secret Flash Radiance Skincare ürününü anlatmak istiyorum.




Daha önce de yine blogumda yazdığım YSL Touch Blush ürününde de göreceğiniz gibi, YSL ürünlerinin neredeyse tamamı -Fransız kadınlarının kusursuz imajından olsa gerek-, fırçalı ya da süngerli.


Asli görevi gözenek sıkılaştırıcı ve şok cilt nemlendirmesi olan Yves Saint Laurent Top Secret Flash Radiance Skincare de, ambalaj tasarımında yer alan muhteşem yumuşaklıkta bir fırça ile uygulanıyor. Ve uygulandığında, cildinizde naneli buz gezdirmişsiniz gibi bir his veriyor. Rahatlatıyor, cildinizde porselen dokusu yaratıyor ve canlandırıyor. İlk uygulandığında hafif bir karıncalanma oluyor ve anlıyorsunuz ki yüzünüzdeki bütün hücreler harekete geçti. 

Yalnız peeling yapmadan uygulandığında cildinizde pütürler oluşuyor. Bence cildin ölü hücrelerini tespit edip, kendince atmaya çalışıyor :)

Ürünü aldığım makyaj uzmanı, cildimde ağırlık hissettiğimde ya da çok yorgun olduğumda kullanmamın yeterli olacağını söylemişti. 



 Fırçanın uygulama anında nasıl ciltle bütünleştiğini bu fotoğrafta görebilirsiniz...


İşte bu da muhteşem ilan tasarımı :)


Bu ürün için bazı yerlerde “cildi makyaja hazır hale getirdiğine” ilişkin cümleler okudum, ama açıkçası ben YSL Top Secret’ın yarattığı cildime makyaj yapmaya kıyamıyorum :)


Ben Cevahir’deki Debenhams’tan en son 132 TL’ye aldım. Çeşitli internet sitelerinde 3 aşağı 5 yukarı fiyatları bulabilirsiniz.

Sizin kullandığınızda kendinizi "lady" hissettiğiniz ürün hangisi?

Sevgiler,
Burçin.


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

3 yorum

  1. Bu foundationmu? Ben Shıseıdo kullanıyorum çok güzel.....

    YanıtlaSil
  2. ben de ysl nın bi touch eclat concealerını sevemedım ya ama bu fondotenı de cok duyuyorum denesek mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fondöten değil bebeğim, şok nemlendirme ve gözenek sıkılaştırıcı olarak kullanılıyor. Ama YSL'nin fondötenini de gözüm kapalı kullanırım.

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa