26 Ocak 2014 Pazar

MİM-KIŞA DAİR HER ŞEY

Merhaba,

Pek Bilmişin Dünyası herkesi MİM'lemiş :) Ben de dahil olmak istedim. Kendisine sevgilerimi iletiyor, soruları yanıtlamaya başlıyorum :)





1. Kış deyince aklına ne geliyor?

Soğuk
Karanlık
Uyku

2. Favori kış aksesuarların nelerdir? 

Şal/atkı ve şapka

3. Kahve mi çay mı yoksa sahlep mi?

Bu seçime sahlep girerse tabii ki sütle yapılan sahlep derim :)

4. Favori kış mumun?

Zara Yasemin kokulu mum. Banyoda yakıyorum bütün eve yayılıyor. Bunun dışında tealight kokularını da çok seviyorum.

5. Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?

Eyeliner, çünkü kırmızı ruj, bütün gün bilgisayar başında çalışan biri için çok kullanışlı değil. Ama eyeliner çipil gözlerimi daha büyük göstermek için en büyük kurtarıcım :) Tabii kırmızı rujun da yeri başka.

6. En sevdiğin kırmızı ruj?

Ben genelde turuncu alt tonlu rujları tercih ediyorum.Golden Rose Ultra Rich Lipstick Creamy no.49 favori kırmızı rujum.

7. En çok giydiğin kazak?

Her sezon mutlaka takıldığım, favorim olan bir kazan oluyor :) Bu sezon da Modagram'dan aldığım leopar desenli tunik kazak favorim oldu.

8. En son aldığın kazak?

Vitrininde görüp beğendiğim, Tiffany'nin siyah üzerine beyaz pati gibi desenleri olan kazağı, yılbaşında kocacığım sürpriz yapıp hediye etti :)

9. Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş?

Benim çocukluğumda şimdiye kıyasla daha çok elektrik kesilirdi. Babaanneme hikayeler anlattırırdım, defalarca aynı şeyleri anlatmaktan hiç bıkmazdı :)

10. Favori kış ojen?

Ben kış aylarında koyu mavi ve koyu yeşil tonlarında oje sürmeyi çok seviyorum. Bu aralar favorim Flormar Wet Look WL10.

11. Kısa bot mu uzun bot mu?

Kısa bot. Çok pratik olduğu için.

12. Favori kış parfümün?

Shiseido Zen. Bu kokuya bir gün değil her gün aşığım. 

13. Favori kış makyaj ürünün?

Mürdüm renkteki koyu renkli farlar.

14. Favori kış cilt bakım ürünün?

Carmex Lip Balm

15. Kış mı yaz mı?

Bu kadar soru yanıtladım ama ben kış mevsimini hiç sevmem. Ağustos doğumlu olmamdan mıdır bilmem, ben tam anlamıyla yaz insanıyım.

Ben de yapmak isteyen herkesi MİM'liyorum :)

Sevgiler.
Burçin Ünüvar.


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. yapmana çok sevindim :) Zara yasemin kokulu mumu merak ettim cidden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparken çok keyif aldım :) Koklama fırsatı bulursan çok seveceğinden eminim. Ben çiçek kokusu fazla sevmem ama yasemin süper kokuyor.

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa