17 Ocak 2014 Cuma

CİLT BAKIM RUTİNİM VE VAZGEÇEMEDİKLERİM

Harika bir bahar kaçağı olan bugün, sizinle ilk kez 2013 yılında tanıştığım ve uzun zamandır vazgeçemediğim cilt bakım ürünlerimi paylaşmak istiyorum.

İşte 2013 yılında en güvendiğim ve severek kullandığım ürünler:





Öncelikle cilt tipimden ve cilt bakım ürünlerimi seçmemdeki kriterlerimden bahsetmek istiyorum. Cilt tipim normal ve genelde sorunsuz. Ama makyajımı çıkarmadan uyuduğumda, stresli bir günün sonunda çok duyarlı hale gelebiliyor. Böyle zamanlarda da sinek ısırığı gibi kabartılar oluşuyor, kızarık ve kaşıntı şeklinde bir süre yüzümde kalıyor. Yani ben bir şeye üzüldüğüm veya sinirlendiğimde beni tanıyanlar bu kabartılardan anlıyor :)

İşte yıllar önce bir eczacının tavsiyesiyle tanıştığım Bioderma Sebium Gel, bu konudaki en büyük kurtarıcım. “Düzenli” olarak kullandığımda, bu kabartıların oluşmasını önlüyor ve oluşanları da dağıtıyor.



2013 yılında tanıştığım ve su bazlı yapısını sevdiğim nemlendirici ROC Hydra+


Yine uzun zamandır kullandığım ürünlerden biri… Tam adı Yves Saint Laurent Gommage Action Biolog Exfoliant. Bildiğim en iyi peeling ürünü. Bilinen peeling ürünlerindeki granülleri içermiyor. Cildi tahriş etmeden ve zorlamadan ölü deriden arındırıyor. İlk kullandığımda “nasıl yapacak ki” demiştim aslında :) Ama gerçekten uygulama sonrası kadife gibi bir cilt yaratıyor. Bal gibi kokusu da çok hoş.


Yaklaşık 4-5 yıldır hiç vazgeçmeden kullandığım lip balm ve en ünlü makyözlerin de vazgeçilmezi olan Carmex… Gerçekten çok büyük aşk yaşıyoruz. Antiseptik ve dudak derisini yenileme özelliği bulunuyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum!


Bir Neutrogena ürünü daha… Susam özlü Vücut Yağı, tabir-i caizse cildimin içtiği nadir ürünlerden. Bunun dışında şimdiye kadar kullandığım diğer vücut losyonları tamamen deneme ve kokuları için oldu.



Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi de yıllardır kullandığım, göz makyajı için en iyi çözüm!


Deodorant konusunda parfüm kokulu ürünleri kullanamıyorum. Beni yıllardır gerçekten fresh ve kuru hissettiren tek ürün de Rexona.


Bioderma Sensibio H2O ile ilgili bir şey söylememe gerek yok sanırım. İlla ki bir şey söylemem gerekirse, makyaj yapsam da yapmasam da kullandığım, cildimin ihtiyacı olan oksijen!


Bu kadar çok Neutrogena El Kremi’ni bir arada görünce delirdiğimi düşünebilirsiniz. Günlük çantamda, ofis masamda, evde ayrı ayrı olmazsa rahat edemiyorum. Bulaşmayan, yapış yapış olmayan, silikonla kaplanmış hissi veren müthiş nemlendirmesine hayranım. Yeni böğürtlen kokusu da çok güzel :)


Cilt bakım rutinimin son üyesi de Freeman Facial Clay Mask… Cildime bir avuç çilekli çikolata sürdüğüm hissi veriyor ve maske olarak gayet iyi geliyor.



Benim cilt bakım ürünlerim bunlar. Bunların içlerinde ortak vazgeçilmezlerimiz var mı?


Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa