7 Ocak 2014 Salı

Chanel Vitalumiere Fondoten

Merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır sahip olduğum (yaklaşık 1 yıl) Chanel Vitalumiere Fondoten’i tanıtacağım. Bu üründen önce Chanel’in herhangi bir fondöten ya da cilt ürününü kullanmadım.





Ambalajı fotoğraflarda da göreceğiniz gibi ağır cam şişede ve şık bir görünümde. Likit fondöten kullanımını kolaylaştıran pompası ise beni gerçekten fethetti. Hatta bu ürün bitince bu ambalajı, başka bir ürün için kullanabilir miyim diye bile düşünüyorum.

Ürün 30 ml ve SPF 15 içeriyor. Yani güneşin zararlı etkilerinden koruyan, yaz-kış kullanılması gereken koruma faktörü bu üründe mevcut. Yalnız bu özellik fotoğraflarda olduğunuzdan daha beyaz çıkmanıza sebep olabilir. Mesela bu ürünün aşağıda fotoğraflarımla kolumdaki görüntüsü çok farklı.



Muhteşem bir parfümü olan Chanel Vitalumiere Fondoten’in yapısına gelince, cildiniz yağlı veya karmaysa bu üründen uzak durun derim! Benim cildim normal olduğu halde, bu ürünü pudrasız kullanamıyorum. Aslında renkli nemlendirici olarak kullanılabilir ama ben fondötende yağlı gibi ıslak görünümü sevmiyorum. Bu ürün ciddi anlamda ıslak bir görüntü veriyor. Kuru bir cildiniz varsa sizin için ideal olabilir, zira cildiniz bu ürünü içecektir.


Chanel Vitalumiere Fondoten benim için Chanel’in kullandığım ilk cilt ürünü için yanlış seçim oldu. Çünkü hem kapatıcılığı çok iyi değil, hem de ıslak görünümü benim tercih ettiğim bir özellik değil. Bir de benim tenime en uygun rengi bu olmasına rağmen, pudra ile üzerinden geçip kendi ten rengime uygun hale getirmem gerekiyor. Bu açıdan da bir sorun teşkil ediyor bence. Aşağıdaki fotoda da (filtresiz ve efektsiz) göreceğiniz gibi, cildime yedirilmiş hali bu kadar fark ediyor.


Kısacası bu ürün bende biraz hayal kırıklığı yarattı: Ürünü satın alırken, mutlaka yüzünüzde denemenizi ve bir süre cildinizin ne tepki vereceğini beklemenizi öneririm.

Fiyatı satış noktalarına göre 120-140 TL arasında değişiyor.

Sizin en çok memnun kaldığınız Chanel ürünü hangisi?

Sevgiler!

Burçin Ünüvar



Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. bu fondoten var yaa! Chanel in best i ya ben de 2 sene boyunca hep bunu kullandım. Ama bb cıkınca bb ye dondum de yıne alıcam bundan aksam makyajları ıcın ozellıkle de olmazsa olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin güzel cildine her şey yakışır ki tatlım :)

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa