16 Ocak 2014 Perşembe

CHINA GLAZE - CARİBBEAN TEMPTATION

Günün ojesi, China Glaze’in Karayiplerden esen rüzgarın etkisiyle hayat bulan üyesi Caribbean Temptation.



Değişik renk ve görünüşteki ojeler her zaman öncelikli tercihim olmuştur. China Glaze’in  Caribbean Temptation rengi de, pembe parıltısı içinde mavi gölgeler olan, göz kamaştırıcı görünümüyle favorilerim arasına girdi.



Çok canlı bir pembe ve Ocak ayında baharı yaşadığımız şu günlerde benim için çok iyi bir tercih oldu. Canlı renginde holografik yansımaları var. Bu özelliği de ojeye derinlik veriyor. Tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamıyorum :)





Adı gibi “Porselen Parlaklığı”nda tırnaklar yaratan markanın en önemli özelliği ise, ojenizde parlak görünüm sağlayan Çini Kili’nin sertleştirici olarak kullanmaları. Ojeyi uygularken ben bunu hissettim, parlaklığının yanı sıra dalgalanma topaklanma olmadı.  



Hem kadın hem erkekte ilk baktığım yer elleridir. Özellikle kadında tırnaklar çok önemlidir benim için. Her şeyden önce temiz ve bakımlı olmalı kadının elleri. Bunun yanı sıra, kadının kullandığı oje rengi “ruhunun vitrinidir” bence. İşte China Glaze de, koleksiyonlarında kadın ruhunu en iyi yansıtan renkleri taşıyor.


Ürünü Kozmetiksite.com’dan satın alabilirsiniz. Fiyatı: 17.99 TL

Nasıl buldunuz bu rengi?

China Glaze’in tavus kuşunun renklerinden esinlenilerek tasarlanan Bohemian Koleksiyonu’nu da çok merak ediyorum. China Glaze ile ilgili paylaşımlarım devam edecek.

 

Sevgiler,
Burçin Ünüvar

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa