9 Ocak 2014 Perşembe

Flormar Matte Oje M12

Mat oje modası tam gaz devam ederken, ben de mat ojelerle ilgili önerilerimi ve birkaç uygulama tüyosunu sizinle istedim.



Size bu şahane renkli ve satenimsi dokulu Flormar Matte Oje M12'yi tanıtmak isterim.
Bu ojenin rengi 2014 favori oje renkleri arasında çoktan yerini aldı bile. Mat özelliği ise bütün moda defilelerinde sıklıkla kullanılarak yine oje trendlerine girdi.



Kolay sürümü olan bu oje tam olarak mat bitirişli. Bazı mat ojeler hafif sedefli gibi oluyor ve ben bu ojeleri sevmiyorum. İlk katta yeşilimsi dalgalı bir renk oluyor. Ben bu rengin en yoğun halini sevdiğim için, bu ojeyi 2 kat uyguladım. 

Mat ojeler için basit uygulama

Mat oje ile klasik uygulamanın yanı sıra çok güzel french uygulamaları da yapılabilir. Üstelik farklı bir renk kullanmadan! Dilediğiniz renk mat ojeyi tırnağınıza uygulayıp, şeffaf ojeyi de french yapmak istediğiniz bölüme sürün. İşte bu kadar! Mat oje, özelliğinden dolayı şeffaf oje geçilen bölgelerde mat özelliğini kaybediyor. Böylece french yapmak için aynı renkte farklı bir oje kullanmanıza gerek kalmıyor :)



19 farklı rengi ve online satış sitesinden de satın alabileceğiniz Flormar Matte Oje’nin fiyatı 3.50 TL.


Beğendiniz mi bu rengi?

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa