27 Ocak 2014 Pazartesi

FLORMAR WET LOOK OJE WL10

Merhaba,

Bugün sizlerle Flormar Wet Look Serisi’nden mavinin en sevdiğim tonuna hakim olan, aynı zamanda muhteşem bir görüntüye sahip olan WL10 numaralı ojeyi paylaşmak istedim.



Wet Look Serisi’ndeki ojeler çok canlı, üzerine cila uygulanmış gibi bir görünüme sahip. Adı gibi ıslak görünümlü parlak bir oje. Serisindeki renklerin arasında ilk tercihim ise, WL10 numaralı lacivert rengi oldu. Özellikle sohbahar ve kış aylarına çok yakışan bir renk olduğunu düşünüyorum. Seride bu renk dışında çok canlı 9 renk daha var.



Flormar’ın birçok ojesine kıyasla kalın fırçası ile Wet Look Oje, çok kolay sürülüyor. Hızlı kuruması ve uzun süre kalıcılık özelliğini de çok sevdim. Top coat kullanmadım ama altına baz oje kullandım. Baz oje konusunda ayrıca bir yazı yazmayı düşünüyorum. Top coat kullanmadan ürünün kalıcılığı 1 günden fazla sürmüyor.



Flormar Wet Look Oje Serisi'ni Flormar kiosk ve mağazalarından 3.50 TL’ye satın alabilirsiniz.

Sevgiler, 
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. ben bunu alıp da sürmemiş olabilirmiyim acaba hemen bu açığımı kapatmam lazım :-)) çok güzel durmuş ama güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kesinlikle denemelisin. Bütün serideki renkler muhteşem. Daha canlı duruyor bu seri. Teşekkür ederim güzel yorumun için de :)
      Sevgiler.

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa