20 Mart 2014 Perşembe

LANCOME COLOUR DESIGN PALET

Merhaba,
Bugün Lancome tarafından bir dönem sınırlı sayıda üretilen Lancome Colour Design Palet’i inceleyeceğiz.


Özellikle sık seyahat edenler ve makyajını gün içerisinde yapanlar için, bu tip makyaj kitlerinin çok avantajlı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca makyaj malzemesi alırken, renk seçimi konusunda bir türlü karar veremeyenler de, bu tip makyaj paletlerini tercih edebilir. Genelde makyaj paletlerindeki bütün renkler birbirine uyumlu hazırlanıyor.

Lancome Colour Design Palet, tipik Lancome ambalajıyla ve büyük bir aynayla tasarlanmış. İçerisinde “Matte Buff II” Dual Finish Pudra, “Violet Sunrise” Blush Subtil Allık ve Latte-Off The Back-The New Black-Snap olmak üzere 4 farklı far bulunuyor. 2 adet de far fırçası yer alıyor. 


Bu paletin benim sevmediğim yönü, pudra veya allık uygulamak için herhangi bir aparatının bulunmaması oldu. Belki ambalajını biraz daha büyük yapıp, minik bir ponpon koyabilirlerdi. Ben allıkta da pudrada da fırça kullanıyorum.


Lancome Colour Design Palet’te yer alan renkler birbirine o kadar uyumlu ki, kombin olarak kurgulayarak hepsini birlikte de kullanabilir, tek tek de gündüz ve gece makyajında kullanabilirsiniz.


Şimdi şöyle bir göz atalım ürünlerine:
Hem gündüz hem gece makyajında kullanılabilecek Latte isimli far hariç hepsinde ışıltılı bitiriş hakim. Ben özellikle “Off The Rack” isimli pembeyi çok seviyorum. Metallic bi ışıltısı var. Zaten dibi göründü :) 



Bu paletteki far renkleri smoky makyaja ve gölgeli makyaja da çok uygun. Bütün renkler yoğun pigmentli, dolayısıyla gün içerisinde tekrarlamaya gerek kalmıyor ve uçmuyor.


Bu paletteki en favorim Blush Subtil Allık! Violet Sunrise isimli allığın , bordo ile pembe arası rengi muhteşem. Ne Heidi gibi oluyor ne de çok koyu. Benim tenime çok uyumlu ve şeftali tonları dışında sevdiğim tek allık diyebilirim. Yoğun pigmentli olmasından dolayı, fırçayı ufak birkaç değdirmemle istediğim kıvamı yakalıyorum.


Dual Finish Pudra ise, compact olmasının yanı sıra, yine ten rengime uyumlu ve sabitleme konusunda gayet başarılı. Cilt tipim normal, ama kuru ve karma ciltlere de uygun olduğunu düşünüyorum. Cildimi kurutmadı ve pullanma yapmadı.


Genel olarak değerlendirmem gerekirse, Lancome Colour Design Palet, Lancome kalitesinden ödün vermeden hazırlanan, memnun kaldığım bir kombin oldu.

Umarım siz de sevmişsinizdir.

Sevgiler,

Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa