22 Mart 2014 Cumartesi

THE BALM MARY LOU MANİZER

Merhaba,

Bildiğiniz üzere son günlerde aydınlatıcı dendiğinde ilk akla gelen ürün The Balm Mary Lou Manizer oluyor. Bu kadar sevilirken, bu kadar iyi bir ürünü yazmamak olmaz diye düşündüm.

Ben genel olarak The Balm’ın ürün ambalajlarına bayılıyorum. Retro tarzını yansıtan ambalajları, hem esprili hem de çok güzel. İşte ben de ilk başta ambalajına vuruldum The Balm Mary Lou Manizer’i de ambalajına vurulduğum için denemeye karar verdim.



The Balm Mary Lou Manizer, makyajınızı daha canlı göstermek ve vurgulamak istediğiniz noktaları ön plana çıkarmak için kullanılan bir aydınlatıcı. Çok kalıcı ve parabensiz olması da, ürünün olumlu etkisini arttırıyor bence.


Makyajınızı yaptıktan sonra, fırçayı The Balm Mary Luo Manizer’e dokundurarak daha belirgin olmasını istediğiniz bölgelere uygulayabilirsiniz. Ben özellikle elmacık kemiklerime ve kaşlarımın altına uygulamayı seviyorum. Ama unutmayın, çok hafif! Yoksa disko topuna dönüşmeniz kaçınılmaz son  olacaktır :)


The Balm Mary Luo Manizer yapısı itibariyle yoğun pigmentli bir ürün. Bu sebeple fırçayı dokundurduktan sonra üzerindeki fazlalığı üfleyerek giderip, uygulamak istediğiniz bölgelere sürer gibi değil de birkaç dokunuşla yedirerek daha iyi sonuç alacaksınız.


Ben Gratis’ten 40 TL’ye almıştım, ama biliyorsunuz Gratis’in özel gün indirimleri oluyor. Belki o indirimleri yakalayabilirsiniz :)


Keyifli bir haftasonu dileğiyle...
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. Bendede balm jovinin içinde yer alıyor ,allıklarımın azcık yukarısına uyguluyorum birde bazen burun üzerine harika bir ışıltısı var.güle güle sürüştür tatlım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şu anda tek The Balm ürünüm bu ama en kısa zamanda diğerlerini de edineceğim. Balm Jovi de aklımda (o) Teşekkür ederim, sen de güle güle sürüştür canım x-)

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa