8 Eylül 2014 Pazartesi

DOVE YOĞUN ONARICI VE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ BAKIM SPREYİ


Yaz aylarının rehaveti ve tatil coşkusuyla yazı yazmayı biraz ihmal ettiğimin farkındayım. Bu sabah itibariyle şiddetli yağmur ve gök gürültüsüyle uyanınca, rehavet filan kalmadı :)

Saçlarıma en iyi gelen marka Dove’un Yoğun Onarıcı ve Besleyici Bakım saç spreylerini kullanıyorum bir süredir. Sizlere de bahsetmek istedim.



Nemsiz, kırılgan, söz dinlemeyen, işlem görmüş saçlarla uğraşmak zordur. Daha önce de Dove markasına ne kadar güvendiğimden bahsetmiştim. Dove bu ürünleriyle de beni şaşırtmadı. Onarıcı Çözümler koleksiyonunda yer alan Yoğun Onarıcı Saç Bakım Spreyi ve Besleyici Çözümler serisinde yer alan Besleyici Bakım Saç Bakım Spreyi’ni çok sevdim.

Şimdi sırayla inceleyelim.  Onarıcı Çözümler serisinde yer alan Yoğun Onarıcı Saç Bakım Spreyi’nin içerisinde mikro nemlendirici serum bulunuyor. Saçların kopmasını ve uçlarının kırılmasını önlemeye yardımcı olan bir ürün. Dove bu ürün için “Ne yaparsan yap, onarmayı Dove’a bırak!” diyor :)



Besleyici Çözümler serisinde yer alan Besleyici Çözümler Saç Bakım Spreyi ise, çift fazlı formülü ile tamamen saça derinlemesine nüfuz ettiği kanıtlanmış fiber aktiflerle saçı koruyor, saç tellerini kolayca ayırarak gün boyu pürüzsüz kalmasını sağlıyor. İçeriğindeki Badem ve Argan Yağı da bu etkiyi güçlendiriyor tabii.



Ürünleri kullanma yöntemi ise şöyle. İyice çalkalayarak çift fazın birbirine karışmasını sağlıyoruz. Sonra ıslaklığı havluyla alınmış nemli saça uygulayarak yediriyoruz ve tarıyoruz. Tabii kuru saça da uygulayabilir. Ben kuru saça direk sıkmak yerine, tarağa sıkıp saçlarımı tarıyorum. Böylece ürün saçlarımın her yerine eşit dağılmış oluyor. Ürünün durulanmama özelliği, gün boyu etkisini korumasını da sağlıyor.

Fiyatı: 12.90 TL

Bu arada Dove'un #guzellikdedigin hashtagiyle yürüttüğü projeyi bilmeyeniniz yoktur. Bununla ilgili hediyelerini de burda paylaşmak isterim. Çok ince düşünülerek hazırlanmış bir paket. Tekrar teşekkür ederim.







Bugün sevgilimle 2. evlilik yıl dönümümüz. Tarihe not olsun bu da :)

Sevgiler,

Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 yorum

  1. ürün tanıtımı faydalı olmuş tesekkurler.
    Nice yıllara demeden gecmek ıstemedım.
    Bugun kesfettım sızı bende beklerım bloguma sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlisin!
    Cok tesekkur ederim, yazin biraz tembellik ettim. Guzel paylasimlar var yakinda.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ürünü yeni sipariş ettim nasıl kullanmam gerekiyor saçımı bu ürünle iyice ovup durulamaya gerek varmı? birde saçlarım eskisi kadar parlak değil ve sık dökülüyor sizce etkisi olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durulama gerektirmeyen bir ürün bu. Nasıl kullanmanız gerektiği ayrıntılı olarak yazımda yer alıyor. Saçlarınızın parlaklığı ve dökülmesiyle ilgili de, şampuanınızı değiştirmenizi öneririm.

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa