26 Ocak 2015 Pazartesi

FLORMAR PIN-UP RADIANT PINK SKIN HIGHLIGHTER

Bugünkü konuğumuz Flormar Pin-Up Koleksiyonu’ndan Radiant Pink Skin Highlighter. 


Pin Up Koleksiyonu özellikle ambalajlarına bayıldığım, ürünlerini de severek kullandığım bir koleksiyon.


Flormar Pin-Up Koleksiyonu’nda yer alan Radiant Pink Skin Highlighter ürünü, makyajda aydınlatıcı rolünü üstleniyor ve kremsi yapısı sayesinde kolayca uygulanıyor. Ürün SPF 15 güneş koruma içerdiği için, güneşin zararlı etkilerinden de korunmuş oluyorsunuz.


Makyajımda kontür uygularken son günlerde kullanıyorum ve istediğim aydınlık etkiyi veriyor. Ürünün isminden de anlaşıldığı gibi, rengi pembe alt tonlu, inci ışıltısında bir aydınlatıcı. Kontür sırasında elmacık kemiklerime ve şakaklarıma, burnuma, çeneme ve dudak üstüme, biraz da alnıma uyguluyorum.



Uygulamak da çok kolay. Bunun için üründen elimin üstüne biraz sıkıyorum. Fırça ile çok az alıp aydınlatmak istediğim bölgelere uyguluyorum ve fırça ile hafif tampon hareketlerle dağıtıyorum. 


Eğer elinizle veya süngerle uygularsanız, aşırı parlak bir görüntü yaratacağı için yüzünüz disko topu gibi olabilir. Bu sebeple elinizin üstüne alıp fırçayla istediğiniz görüntüyü elde edene kadar az az uygularsanız, daha iyi olacaktır.


Rengi pembe tonlarda olduğu için çoğu zaman allık uygulama gereği duymuyorum. Çok tatlı bir hafif pembe renk veriyor uyguladığım yerlere.  Fotoğraflarda ürünün yüzüme verdiği efekti yansıtmaya çalıştım.


Bu ürünü ve Pin-Up Koleksiyonu’ndaki diğer ürünleri incelemek için Flormar Mağazaları ve kiosklarını ziyaret edebilirsiniz.

Fiyatı: 25 TL

Blogumu beğeniyorsanız ve yazılarımı takip etmek isterseniz, blogumun ana sayfasında sağ tarafta bulunan Bu Siteye Katılın kısmından takip ederseniz çok mutlu olurum :)

Sevgiler,

Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. Bu ürünü ben de çok merak ediyorum ama daha yeni başka bir markanınkini aldım..
    Yine de deneyebilirim :) Takipteyim, bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel durmuş denesem iyi olurr:)

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa