19 Ocak 2015 Pazartesi

JOHN FRIEDA FRIZZ EASE OIL ELIXIR-ARGAN YAĞI


Bir süredir markaların argan yağı çılgınlığını takip ediyorum. En son Avon’un ürününü denemiştim. Bugün de sizinle yaklaşık 1 aydır denediğim, John Frieda’nın Frizz Ease serisinden Oil Elixir ürününü buluşturmak istiyorum. Ürün “besleyici ve pürüzsüzleştirici argan yağı” olarak geçiyor.


 Argan yağı saçların beslenmesini sağlıyor. John Frieda’nın Frizz Ease Oil Elixir ürünü de argan yağının bu özelliğini yansıtan, saçları besleyen, yumuşatan ve elektriklenmeyi önleyen bir ürün.

Benim saç tipim normal. Ancak boya işleminden dolayı özellikle uçları çok kuru. Bu sebeple elektriklenme sorunu yaşıyordum. John Frieda Frizz Ease Oil Elixir bu sorunu aşmamı sağladı. 

Ambalajı çok şık ve pompalı. Ürün yağ olduğu için bu ambalaj kullanım kolaylığı sağlıyor. Yapısı çok yoğun. Bu sebeple, ihtiyacından fazla kullanıp saçları yağlandırmaması için, sadece 1 pompa yeterli oluyor. İlk etapta 1 pompa göze az görünebiliyor, ama yoğun olduğu için yeterli oluyor. Avucunuza 1 pompa sıkıp, ellerinizle ovuşturduktan sonra önce saçlarınızın uçlarına, elinizde kalanı da saçlarınızın tamamına uygulayabilirsiniz. 


Saçlarımı yumuşattığı gibi, ellerimde bıraktığı yumuşaklık hissine de bayılıyorum :)

Saçlarımın kuruluğu geçti diyebilirim. Tararken kırılarak dökülmeler azaldı. Bunda bu ürünün faydası olduğunu düşünüyorum.

Ürünün boyutu 100 ml. Fiyatı: Dermoeczanem sitesinde 34 TL.


Sevgilerimle,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa