25 Mart 2015 Çarşamba

AQUAS PEDICURE AYAK TERAPİ KREMİ

Sizinle bugün "Cildinize su kadar gerekli" sloganıyla ayak ve topuk bakımı yapmak, ayak ve topuk derisini yenilemek isteyenlere hitap eden Aquas Pedicure Ayak Terapi Kremi'nden (Heel&Foot Intensive Care Cream) bahsedeceğim.


Ayaklar sürekli ayakkabının içerisinde olduğu için gerçekten bakımına dikkat edilmesi gerekiyor. Benim ayaklarımda sert deri ya da nasır gibi bir sorunum hiç olmadı. Biraz bakım ve ponza işlemiyle bebek gibi görünüme ulaşabiliyorum kolayca.

Ancak tabii ki ayak bakımıma dikkat ediyorum. Özellikle yatmadan önce krem sürerek ve çorap giyerek yattığımda elde ettiğim yumuşaklığa bayılıyorum.

Bunun için şimdiye kadar açıkçası özel ayak kremi kullanmadım. Biraz yağlı ve yoğun bir krem olması benim için yeterli ayak bakımında kullanmam için.


Aquas Pedicure Ayak Terapi Kremi'ni kullanıp bitirdikten sonra yorumlarımı yazmak istedim. Nitekim dün bitirdim. İçeriğinde Niasinamid (Vitamin B3), Pantenol (Vitamin B5), Vitamin A, Vitamin E, Üre, Sorbitol, Mentol, Gliserin, Tatlı Badem Yağı ve Zeytinyağı yer alıyor. Kokusu açıkçası harika parfümlü değil. İçeriğindeki mentol, badem yağı kokusu baskın olarak hissediliyor.

ÖNEMLİ UYARI!

Performansına gelince... Öncelikle önemli bir uyarı yapmak istiyorum. Su kıvamında diyebileceğim kadar sıvı bir ürün. Ve tüpte olduğu için, direk ayağınıza uygulamanızı önermem. Yerlere dökülüyor çünkü. O derece sıvı yani :) O yüzden çok dikkatli bir şekilde elinize alarak uygulamanız gerekiyor. Bu arada çok sıvı olduğu için çabuk bitiyor tabii ki. Ekonomik anlamda da avantajlı değil bu yüzden.


Elinize alıp uyguladıktan sonra, ellerde sanki tırnaklarınızı törpülemişsiniz gibi bir koku kalıyor :)

Kıvamı aşırı sıvı, hatta su gibi olduğu için beni çok tatmin eden bir ürün olmadı. Ayaklarımda veya topuklarımda nasır veya çatlak da olmadığı için bir tedavi sonucu göremedim. Nemlendirme sonucunu da çok sevmedim.

Ama tabii ki bu sonuç benim ayaklarım için. Kesin karar vermeden önce deneyebilirsiniz.

Sevgilerimle,
Burçin Ünüvar

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa