20 Mart 2015 Cuma

ÜNLÜLERİN "RENKLİ" DÜNYASI II DENİZ AKKAYA

Ünlü güzelliği denildiğinde, Deniz Akkaya ilk akla gelen isimlerden oluyor... Ben de aylardır gerçekleştirdiğim, ünlülerin makyaj alışkanlıklarını ve güzellik sırlarını ortaya koyan Ünlülerin "Renkli" Dünyası röportaj serisinde, Deniz Akkaya'nın olması gerektiğini düşündüm. Sağolsun kırmadı beni. Çok teşekkür ederim kendisine mütevaziliği, sıcak yaklaşımı ve ilgisi için.

İşte Deniz Akkaya'nın güzellik anlayışıyla, makyaj sırlarıyla ve kusursuzluğuyla ilgili merak ettiğiniz her şeyi bulabileceğiniz röportajımız :) Keyifli okumalar.


1. Makyaj çantanızdan ayırmadığınız makyaj malzemeleri hangileri?
Bobbi Brown Pot Rouge for Lips and Cheeks, Nivea Fruity Shine Dudak Nemlendiricisi, Bobbi Brown Natural Creamy Concealer, Mac Dervish Lip Pencil, Shiseido Natural Eyebrow Pencil


2. Vazgeçemediğiniz güzellik trendi nedir? 
Smokey göz makyajına karşı bir zaafım olduğu bilinir.

3. Saçlarınıza ve makyajınıza kendiniz mi karar veriyorsunuz?
Saç ve makyajıma kendim karar versem de, yıllardır akıl aldığım insanlar var. Yaklaşık 17 senedir Bahçecik Kuaför'e gidiyorum. Metin Bey'in saçım konusundaki önerileri benim için çok mühimdir. Senelerdir Gökhan saçlarımı Ulus Bahçecik Şubesinde boyar ve şekil verir. Özlem Ayaş yaklaşık 17 senedir kaşlarıma şekil verir ve makyajımı yapar. Tüm BAHÇECİK ekibi radikal değişimler için referanstır. TV programlarında ve özel çekimlerde Mehmet Tren saçlarımı yapar. Makyaj konusunda Ahmet Yıldırım, Erkan Uluç ve Seçkin Süngüç güvendiğim ve çalıştığım diğer isimler diyebilirim.

4. Kullandığınız parfüm hangisi?
17 senedir Christian Dior Hypnotic Poison kullanıyorum.

5. Hayranlık duyduğunuz bir dönem makyajı var mı? Varsa hangisi?
Dönem yok kişiler var; Jennifer Lopez ve Rihanna makyajın en yakıştığı isimler ve farklı uygulamaları çok cesur ve başarı ile taşımaktalar.

6. Kış aylarında sağlığınızı nasıl koruyorsunuz? Bağışıklık sistemini güçlendirmek için bir formülünüz var mı?
Açık havada sporu kesinlikle ihmal etmiyorum. Umca kullanıyorum mevsim geçişlerinde. Transformal nefes çalışmalarım bir süredir bağışıklık sistemimi iyice güçlendirdi ve protein ağırlıklı besleniyorum bu  dönemlerde, faydasını çok görüyorum.


7. Sağlıklı beslenme ile ilgili önerileriniz var mıdır? 
Kişinin yaşı, yaptığı antreman programları ve yaşam saatlerine göre bir beslenme biçimi oluşturması gerekir. Tabii ki kişiye özel bu yeme içme alışkanlıklarında alkol, işlenmiş gıdalar ve sentetik yiyeceklere yer yok. Organik beslenme çok mühim şu dönemde.


8. Yakın dönemde bir projeniz var mı? 
Şu anda tam da yaşam tarzıma uygun bir sağlık programı ile ekranlara döndüm. Beyaz Tv ekranlarında Sağlık Denizi adlı programımız cumartesi ve pazar saat 14.30 ve 15.30 saatleri arasında ekrana gelmekte.

Gördüğünüz gibi neredeyse bütün ünlü ve güzel kadınların ortak sırrı spor ve sağlıklı yaşam. Darısı başıma :)

Sevgili Deniz Akkaya'ya tekrar çok çok teşekkür ediyor, kendisi gibi güzeller güzeli kızı Ayşe'yle sağlıklı ve mutlu günler geçirmelerini diliyorum.

Sevgilerimle,
Burçin Ünüvar 



Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa