9 Temmuz 2015 Perşembe

BEE BEAUTY VANILLA&CHEESECAKE PEELING

Size bugün Bee Beauty Vanilla&Cheesecake Peeling’ten bahsedeceğim.


Gratis’ten aldığım Bee Beauty Vanilla&Cheesecake Peeling’i, kokusuna hayran kalarak almıştım. Gerçekten vücuduma limonlu cheesecake sürüyormuşum hissi veriyor. Hatta tam olarak cheesecake’in alttaki kek kısmı değil, üstteki kremalı kısmını :)

Ürünü haftada 1 kez duşta kullandım, biraz sert bir ürün. Yani içerisinde toz şeker varmış gibi bir his veriyor. Bu sebeple hassas ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum. Onun dışında benim cildimde herhangi bir kuruma veya tahriş yapmadı.


Üründen alarak, parmak uçlarınızla cildinizi ovuyorsunuz. Diz ve dirseklere biraz daha özen gösterebilirsiniz. Bu ürünü yüzünüze uygulamanızı önermem. Çünkü içerisindeki toz şeker gibi tanecikler, yüzünüzü tahriş edebilir. Peeling etkisi çok iyi ve duruladıktan sonra hafif yağlı, yumuşacık bir his bırakıyor vücutta. Ben bu hisse bayıldım.

Pek bereketli bir ürün değil. Ama ben çok sevdiğim için, yine almayı düşünüyorum.

Bee Beauty ürünleri sadece Gratis’lerde satılıyor.


12 Temmuz’a kadar Gratis’lerde büyük bayram indirimi var. Bu indirimden yararlanarak deneyebilirsiniz bu ürünü.

Sevgiler,
Burçin
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa