3 Temmuz 2015 Cuma

DERMOECZANEM ALIŞVERİŞ DENEYİMİM

Sizinle bugün Dermoeczanem'den yaptığım keyifli alışverişimi paylaşacağım. 



Öncelikle şunu söylemeliyim ki, Dermoeczanem cilt bakımından bebek ürünlerine, kozmetik ürünlerinden güneş ürünlerine kadar her şeyi bir arada bulabileceğiniz bir site.

Benim ihtiyacım olanlar cilt bakım ürünleri ve merak ettiğim birkaç üründü. 2 günde teslim edildi. Hem de bir sürü tester ve deneme boy ürünlerle :)

Neler aldığıma gelince...

Dermalogica markasından Dermalogica Special Cleansing Gel,





DDF markasından DDF Advanced Micro Exfoliation Cleanser,



Bioderma markasından Bioderma Sensibio H2O,

Skinceuticals markasından Skinceuticals Hydrating B5 ,



Cosmed markasından Cosmed Güneş Sonrası Losyon ,

Ve en kısa zamanda o meşhuur parfümünü de deneyeceğim Caudalie markasından Caudalie Soleil Divin SPF50 Güneş Kremi,



Phyto markasının ürünlerini de daha önce denemediğim için şampuanıyla başlamak istedim. Phytokeratine Şampuan'ı da sepete attım :)



İsmini verdiğim bütün markaların ismine tıklayarak, direk siteye ışınlanabilir, diğer ürünlerine de bakabilirsiniz.

Alışverişimin yanında bu muhteşem Dermalogica çantaları da hediye geldi. 3 farklı boyda, plaj terliği çantası, orta boy makyaj çantası ve küçük bir cüzdan. Nasıl beğendim anlatamam...


Çok avantajlı ve çok kolay bir alışveriş oldu benim için. Gerçekten online alışveriş bir anda kaldırılsa, muhtemelen mevcut ayakkabı ve kıyafetlerim de dahil yıllarca alışveriş yapmam sanırım :) 

Dermoeczanem sitesini incelemeyi ve alışveriş yapmayı düşünüyorsanız, size satın aldıklarımın dışında da birkaç ürün önermek isterim.

Dermoeczanem.com'dan;

Benev markasının farklı cilt sorunları için satılan cilt bakım ürünleri,

Eğer hala duymadıysanız veya denemediyseniz, Dünya çapında ün kazanan Nuxe ürünlerini, özellikle "kuru yağ" ürününü :) 

satın alabilirsiniz.

Biraz uzun bir yazı oldu ama faydası olsun istedim :)

Alışverişimdeki ürünlerle ilgili deneyimlerimi de diğer yazılarımda paylaşacağım.

Bana sormak istediğiniz bir konu olursa seve seve...

Sevgiler.
Burçin






Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa