24 Eylül 2015 Perşembe

GOSH FOREVER KALEM FAR-SILVER ROSE

Öncelikle herkese keyifli bir bayram diliyorum.

Gratis'in bayram indiriminden aldığım Gosh Forever Eyeshadow (Kalem Far) ürününden bahsedeceğim bugün.


Çok yumuşak bir yapısı ve yüksek pigmentasyonu var. Bendeki rengi gold-gümüş ışıltıları olan Silver Rose rengi. Rengine bayıldım.


Asansörlü ambalajı sayesinde kullanım kolaylığı sunuyor. Tam açılmış halini fotoğrafta görebilirsiniz.


Ilk verdiği his gün sonuna kalmadan dağılacağı yönündeydi. Acilen evden çıkmam gerektiği için, silmekle uğraşamadım. 

Göz kapağımın tamamına uyguladığım ürünün ucundaki parça daha ilk denemede kırıldı. Yani ilk izlenimde pek iyi anlaşamadık.


Ama uyguladıktan sonra 10 dakika içinde, sanki göz kapağıma top coat (renksiz oje) uygulamışım gibi dondu. Parmağımla ovalamama rağmen, parmağıma en ufak bir kalıntı gelmedi. Bu iyi bir şeydi.

Tabii bunun da bir zorluğu oldu. Göz kapaklarımda bir ağırlık, yapışkan bir his yarattı.


Gün sonunda (6 saat sonra) ise fotoğraflarda göreceğiniz şekildeydi. Neredeyse hiç dağılma yapmadı. Parlaklığından hiçbir şey kaybetmedi.


Göz kapaklarıma verdiği ağırlık sebebiyle her gün kullanamayacağım belki. Ama eyeliner gibi uygularsam veya göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanırsam, bu sorunu en aza indirmiş olurum.

Ilişkimiz biraz karışık olsa da, ben bu ürünü sevdim. Her ilişki de kusursuz olacak diye bir şey yok değil mi :)


Sevgiler,
Burçin





Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. herkes o kadar çok seviyor ki bu farları bende alıp denemek istiyorum artık :) bu da şahane bi renkmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten şahane bir renk :) Dene bakalım beğenecek misin ;)

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa