21 Eylül 2015 Pazartesi

SEPHORA 2015 SONBAHAR LANSMANI

Geçen hafta Sephora'nın Sonbahar Koleksiyonu'yla ilgili gerçekleştirilen lansmandaydım. Lansman Beyoğlu'nda, İstanbul ayaklarımın altında dedirtecek güzellikte Peyderpey isimli mekandaydı.

Sephora'nın yeni sezonda tüm dünyada sloganının "Güzelliğin Kalp Atışı" olduğunu da bu lansmanda açıkladılar.




Lansmanın sürprizi, Sephora'nın yeni senior make up artisti Murat Bekler oldu. 



Murat Bekler bize bebek gibi bir mankenin yüzünde kontür ve aydınlatma tekniklerini anlattı. Bunu da Sephora'nın Sonbahar Koleksiyonu'ndaki yeni ürünü, çift taraflı Highlight Lowlight Face Contour Duo- Yüz Kontür Kalemi'yle yaptı. Gerçekten çok kolay görünüyor, ama tabii Murat Bekler'in makyaj yaparken ellerini takip etmek çok zor :)



Ben eskiden sonbaharı sevmezdim. Ama bu yıl hem hava açısından hem de makyaj renklerinde sonbaharı çok sevdim. Kahve ve gri tonlarında sonbahar renkleri, Sephora'nın Sonbahar Koleksiyonu'na da çok yakışmış. 





Özellikle Colorful tekli göz farı (34.90 TL) ve Eye Pencil To Go göz kalemi (14.90 TL) renklerine gerçekten bayıldım. Göz kalemlerinin numara yerine renklerine isim vermeleri de keyifli olmuş.



Sephora'nın Sonbahar Koleksiyonu'yla birlikte bir alışkanlığım da değişmiş oldu. Kaşlarımı yıllardır kalemle dolduruyordum. Hem çok vakit alan, hem de doğal durması için çok uğraştıran bir eylem bu. Sephora'nın yeni koleksiyonunda yer alan Sephora Brow Thickiner kaş pudrası, kaş kalemlerine veda etmemi sağladı. O kadar doğal duruyor ki. Üstelik o gün kaşlarıma uyguladığım kaş kaleminin de kahve-yeşil durduğunu söyledi Murat Bekler. Bu kaş kalemlerimle tamamen vedalaşmama sebep oldu. Sephora Brow Thickiner kaş pudrasının fiyatı da 32.90 TL.


It Pallette Delicate Nudes far paleti ise tam bir mücevher kutusu. Kapağı krokodil dokulu, nude renklerde. Makyaj çantasında veya kol çantasında açılması da imkansız şekilde tasarlanmış. Renkleri de en güzel nude renkleri. Bu palet de 109 TL.



Bu kadarla sınırlı değil tabii ki :) Sephora'ya yeni bir Fransız parfüm markası girdi. Solinotes. Solinotes bildiğiniz parfümlerden değil. 6 çeşit nota parfüm yer alıyor bu markada. Siz istediğiniz notaları cildinize sıkarak karıştırıyorsunuz. Mesela ben Oranger ve Vanille'nin karışımını sevdim. 


2 kere Oranger, 1 kere Vanille sıktım cildime. Karışımı muhteşemdi. İlginç bir şey daha var. Bu karışımlardan karakter tahlili yapıyorlar. Benim karakter tahlilimden "poetic" yeni "şairane" çıktı. Bu kadar denk gelebilirdi :) Bence hemen bir Sephora mağazasına gidip, siz de kendi karışımınızı keşfetmelisiniz. Parfümlerin 1 tanesi 49.90 TL yanlış hatırlamıyorsam.

Ürünlerin fotoğrafını çekmekten ve ürünleri denemekten kendi fotoğrafımın hiç olmadığını fark ettim :) Ama zaten bu güzelliklerin yanında benim fotoğrafım olmasa da olur değil mi :)

Sevgiler,
Burçin.










Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa