20 Ekim 2015 Salı

AVENE GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİ

Bir süredir ülke gündemi ve işlerimin yoğunluğundan ihmal ettim yazmayı. Bu arada çok fazla ürün ve konu biriktirdim. 

Bugün Avene Hassas Göz Makyajı Temizleyici'den bahsedeceğim size.


Fransa'nın güneyinde bulunan Avene Dermatolojik Hidroterapi Merkezi, hassas ciltler için ve dermatolojik cilt bakımı için iki yüzyıldan uzun süredir çalışıyor.

Bu ürün rahatlatıcı ve yumuşatıcı bir ürün olan Avene Termal Suyunu içeriyor.

Ürün şeffaf renksiz bir temizleyici. Çift fazlı olmadığı için tereddüt etmiştim etkisinden. Ama jel-sıvı arası kıvamıyla çok iyi sonuç aldım.



Yağsız olmasını ve göz çevremi kurutmamasını da sevdim.

Gözlerimde hiçbir hassasiyet yaşamadım. Yanma ve kızarıklık da olmadı.

Lens kullananlar da rahatlıkla kullanabilirler.

Durulama gerektirmemesi pratik kullanım imkanı sunuyor.

Paraben içermiyor.
Waterproof makyajda biraz zorlayabilir, ama normal makyajı kalıntı bırakmadan temizliyor. Ama marka waterproof makyajı da temizleyebildiğini belirtiyor.

125 ml ürün şu anda indirimli olarak Kozmela'da 37.50 TL.

Sevgiler,
Burçin
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa