24 Aralık 2015 Perşembe

SEPHORA BROW THICKENER

Bugünkü yazıma "Bir kaş neleri değiştirir" diyerek başlamak istiyorum. Gerçekten de kaşlar düzgün olduğu zaman, makyaj da bakışlar da bir başka oluyor.

Bugünkü konuğum da kaşları mükemmelleştiren, beni yıllardır çektiğim kaş kalemi işkencesinden kurtaran bir ürün: Sephora Brow Thickener. 



Sephora'nın yeni ürünü olan bu kaş pudrasını deneme amacım, kaşlarımdaki boşluklar ve açık tenli olmam sebebiyle donuk bakışlar oluşmasıydı. İşte kaşlarımın herhangi bir uygulama olmayan hali 



Kaş kalemiyle yıllardır gerçekten bir işkence çekmişim. Hem doğal dursun, hem kaş rengime uygun olsun, hem de kusursuz olsun. Bütün bunları kalemle yapmak çok zordu gerçekten. Kaş maskaraları, kaşların aralarındaki boşlukları istediğim gibi doldurmadığı için tercih etmiyordum.



Sephora Brow Thickener, pudra şeklindeki applicator'u, kaş rengime uygun rengi, çok doğal durmasıyla gerçekten hayatımın ürünü oldu.



Kaşlarınız seyrekse, aralarında boşluklar varsa ya da renksizse, Sephora Brow Thickener'in en büyük kurtarıcınız olacağının garantisini verebilirim. 



Dağılıp bulaşmıyor. 
Göz makyajı temizleyicisiyle kolayca temizleniyor.
Pudra şeklinde olduğu için fırçaya fazla ürün gelmiyor.

Uygulamaya kaşların yoğun olduğu bölgeden başlanıp seyrek olan bölgelere doğru gidildikçe, daha doğal bir görünüm oluşuyor. 

3 farklı tonu var. Ben en açık tonunu, 01 Blonde kullanıyorum. Benim yok gibi kaşlarımda hiç yapay durmadı. Rengi yeşile dönük kahve gibi de olmadı. Tam olarak saç rengimle aynı renk kumral tonu.



Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 32 TL.
Mutlaka en yakın Sephora mağazasına gidip denemenizi öneririm.

Sevgiler,
Burçin



Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa