26 Haziran 2014 Perşembe

WET N WILD ULTIMATE BROW KIT

Merhaba,
Bugünkü konuğum Wet n Wild Ultimate Brow Kit.

Markalar son zamanlarda kaş şekillendirmeye özel ürünler üretmeye ağırlık verdiler. Wet n Wild da bu markalardan biri. Gratis’in Türkiye’ye getirdiği Wet n Wild’in ürettiği Kaş Kiti’ni inceleyelim.



Wet n Wild Ultimate Brow Kit, tam donanımlı, içerisinde  fırçası ve cımbızı, ambalajına sabit aynası da bulunan bir kit. 


Renklere gelecek olursak, çok yoğun pigmentli, koyu kahve ve açık kahve olmak üzere 2 farklı renk bulunuyor. Benim kaşlarıma açık kahve olan rengi uydu. Açık kahve rengi içerisinde hafif kızılımsı pigmentler de bulunduruyor. Bu da kızıl saçlarıma uyumlu oldu :) 


Benim kaşlarım seyrek ve açık renk. Koyu renge boyadığım zaman çok yapay duruyor. Bu sebeple kalemle çizmek yerine, açık renk farla seyrekliğini hafifletmek çok güzel oldu bence.

Bu renklerin dışında, palette bir de sabitleyici wax bulunuyor. Ben açıkçası 1 kere denedim ve verim alamadım. Yine de denemenizde fayda var. Gün içerisinde asilik yapıp oraya buraya kayan kaşlarınız için çok faydalı olabilir :) Fırçasını da çok sevdim ben. Biraz sert ve minik ama çok kullanışlı. Kavisli kılları, kaşların eğimine çok çabuk uyum sağlıyor.

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 15 TL civarında çok uygun bir fiyata Gratis'lerde satılıyor. 
Sizin görüşleriniz nedir bu ürün hakkında?

Sevgiler,
Burçin Ünüvar



Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa