16 Eylül 2014 Salı

BOYALI SAÇLAR İÇİN OSMO COLOUR MISSION

Bugün boyalı saç bakımıyla biraz detaylı bir konudan bahsedeceğim. 

Yıllardır saçlarımı bakır renge boyadığımı bilmeyen yok artık. Son 1 yılda da kızıl tonlarına döndüm ama bu dönüş benim için çok da iyi olmadı. Bir kere kızıl renk, bakırdan bin kat daha fazla akıyor. Yeni boyatma zamanı gelene kadar, saçlarımı hiç akmadan yıkadığımı bilmiyorum. Bakır aktığında soğan kabuğu gibi oluyordu ama kızıl berbat bir renk oluyor. 

Kızıl rengin bu kadar çok akması, saçlarımın bakırdan dönüş aşamasında aşırı yıpranmasından dolayı, daha profesyonel bir şampuan kullanma gereği hissettim. Hem daha profesyonel olacak, hem saçlarıma bakım yapacak, hem güzel kokacak, hem de saçlarımın rengini koruyacak. Evet, bütün bu özellikleri taşıyan bir şampuan ve saç kremini Kozmoya'dan buldum: Osmo Colour Mission Serisi.



Bir kere şunu öğrendim. Kullandığımız bütün şampuanların içerisinde "sülfat" ve "tuz" var ve bu madde saç rengimizi mahvediyor. Merak edip sorduğumda, Osmo Türkiye distrübütörü Kozmoya yetkilisi şu açıklamayı yaptı: "Sülfat (tuz) saçınızı yıkama esnasında bolca köpürme sağlar ve saçları temizler. Ancak aynı zamanda saç teli yüzeyindeki pul tabakalarının yeniden açılmasını ve renk pigmentlerinin saçı terk etmesine neden olur"


Osmo Colour Mission serisinde sülfat ve tuz yok. Colour Save Shampoo ve Osmo Colour Mission Colour Save Conditioner "renk solması karşıtı sistem" içeriyor. Ayrıca UV filtresi de saçın parlaklığını korumasına yardımcı oluyor.


Ben bu ürünleri 1 ay boyunca aralıksız ve düzenli kullandım. Tam da kullandığım dönemde saç rengimi değiştirmek istedim. Saç rengim biraz daha aksın da, o zaman yeni renge boyatırım diye düşünüp bekledim. Saçımın rengi akmadı! İlk kez saçlarımı yıkarken kanar gibi kırmızı su akmadı! Kuaföre fön çektirmek için gittiğimde de, kuaförüm saçlarıma nerde bakım yaptırdığımı sordu. Gerçekten yumuşacık ve en önemlisi saçlarımın rengi zamanından önce solmadı ve 1 ay gibi bir zaman sonra da renk eşit bir şekilde aktı. Müthiş bir deneyimdi, kesinlikle tavsiye ediyorum.


Aynı serinin beyaz saçlar için olan ürünleri de var. Bendeki ürünler 280 ml boyutundaydı, 1000 ml boyutunda da ürün satılıyor.

Ben Kozmoya 'dan Osmo Colour Mission Colour Save Shampoo'yu 37 TL'ye, Osmo Colour Mission Colour Save Conditioner'i de 37 TL'ye satın aldım. Siz de almak isterseniz şu anda %16 indirimli fiyatlar üzerinden satılıyor. Bu arada Osmo Colour Mission Colour Save Shampoo'nın 1000 ml boyutu 101 TL'ye satılıyor. 

Deneyenler ve deneyecek olanlar benimle fikirlerini paylaşabilirse çok sevinirim. Boyalı saç sorununu da hallettiğimize göre, sıradaki :)

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa