18 Eylül 2014 Perşembe

ÜNLÜLERİN "RENKLİ" DÜNYASI- ELİF ECE UZUN

Yaz aylarının getirdiği rehavet ve tatiller derken, Ünlülerin Renkli Dünyası'nı uzun zamandır incelemediğimi fark ettim. Açığı kapatmak için de sizi zarafetiyle, duru güzelliğiyle kısa sürede başarı elde eden Elif Ece Uzun'la buluşturmak istedim.

Mankenlerin makyajla ilişkisi herkesten daha farklı. Hem her zaman çok güzel görünmeleri gerekiyor ve bunu makyajla destekliyorlar, hem de ciltlerini makyajdan uzak tutup güzelliklerini korumaları gerekiyor. Elif Ece'ye de bu dengeyi nasıl sağladığını, hangi ürünleri sevdiği sordum. Sorularımı çok samimi bir şekilde yanıtladı, ama çok yoğun olduğu için birlikte fotoğraf çektiremedik, ama benimle muhteşem fotoğraflarını paylaştı. Ben de sizinle paylaşıyorum:

1. Makyaj çantanızdan ayirmadiginiz makyaj malzemeleri hangileri?
Chanel Mat Lumiere Pudra, MAX Factor kalıcı rujlar, MAC makyaj ürünleri (göz altı kapatıcısı,mat ruj,güneş korumalı bb krem)
Vazgecemedigim bakım ürünlerimse Dermalogica Family Microfoliant günlük peeling, Estee Lauder Advanged Night Repair Serum, Dermalogica Extra Firming Booster, Nivea 5 in 1 BB Krem, Lancaster SPF 50 yüz için güneş kremi, ROC SPF 30 vücut için kremi.



2. Vazgeçemediğiniz güzellik trendi nedir? (Bordo Ruj, Atkuyruğu saç vs)
Kırmızı ve tonları rujlardan pek vazgeçemiyorum. Çok beyaz tenli olduğum için bana kendimi iyi hissettiriyor.

3. Saçlariniza ve makyajiniza kendiniz mi karar veriyorsunuz?
Defileler ve çekimlerde profesyonel ekipler karar veriyor tabii ki. Öte yandan günlük hayatta ben pek yapılı saçlar ve makyajdan hoşlanmadığım için sürekli saçım düz ve hafif makyajlıyımdır. Hatta annem dahil yakın çevrem beni sürekli eleştirir, şu saçını biraz değiştir kuaföre git diye. Mesele benim nasıl rahat hissettiğim bence. Sırf trend diye bir şeyler yapabilecek biri değilim. Öncelik rahat hissetmem.


4. Kullandığınız parfüm hangisi?
Hermes elixir des merveilles 


5. Beyaz tenli biri olarak sağlıklı ve düzgün bronzlaşmayla ilgili önerileriniz var mıdır? Beslenmenin de etkisi var mı?
Açıkçası 20 ile 40 dakika arası sabah saatleri ve aksam üzeri, 2 defa Güneş'te kalırım ben, onun dışında güneşin altında saatlerce kalmak bana hem çok sağlıksız hem de anlamsız gelmiştir.yaz kış mutlaka güneş kremi kullanırım, benim için suyla eş değer. Beslenmeye gelince yogurt, sebze,elma, Yeşilçay,baklagiller ve balık vazgecilmezlerim, et neredeyse tüketmem,sevmem de. Haftada 2 gün  ashtanga yoga 3 gün kardio yaparım.


Sevgili Elif Ece Uzun'a samimi yanıtları için tekrar çok teşekkür ederim.
Sizin Elif Ece Uzun'un kullandığı ürünlerde kullandıklarınız var mı?

Sevgiler,
Burçin Ünüvar

Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa