16 Haziran 2015 Salı

VICHY CAPITAL SOLEIL SPF50+ YÜZ VE DEKOLTE GÜNEŞ KORUYUCU

Biliyorsunuz haftasonu Bodrum’daydım :) Jumeirah Bodrum Palace gerçekten inanılmaz güzel ve çok lüks bir otel. Çok mutlu oluyorum orada. 110 bin metrekarelik alana kurulu, denize sıfır bu otele gidip de, denize girmemek, güneşlenmemek mümkün müydü? Tabii ki hayır… Dolayısıyla güneş koruma ürünlerimi de yanımda götürdüm.

Cildim güneşe çok hassas ve çok çabuk etkileniyor. Artık yaşım da 27 olduğu için, özellikle yüzümü güneşten koruyacak etkili bir ürün tercih ettim: VICHY CAPITAL SOLEIL SPF50+ YÜZ VE DEKOLTE GÜNEŞ KORUYUCU.



Adından da anlaşılacağı gibi, bu ürün yüz ve dekolte için geliştirilmiş bir ürün. Şehir hayatında da kullanabileceğiniz, yüzünüzü ve dekoltenizi güneşten her yerde koruyabileceğiniz bir ürün.


Karma ve yağlı ciltler için geliştirilmiş. Parlama yapmıyor ( fotoğrafta da göreceğiniz gibi :) ) ve bir güneş kremine göre mat duruyor. 



Benim cildim karmaya dönük normal. Kuru ciltleri kurutmaz ama nemlendirme açısında yeterli gelmeyebilir. Çünkü bu ürün losyon denebilecek kadar akışkan ve yağsız bir ürün. Normal cilt tipleri için de uygun.


SPF 50+ olması benim için önemliydi. Çünkü az faktörlü ürünler kullandığımda deneyimledim ki, cildim kıpkırmızı oluyor ve hemen kabuk bağlayıp soyulmaya başlıyor. Devamında da lekeler kaçınılmaz oluyor tabii ki. Bu ürün sağlıklı bronzlaşmak için çok uygun.

Beyaz renkli olmasına rağmen iyice yedirirseniz ciltte beyazlık bırakmıyor.

Parfüm ve paraben içermiyor. Yani kokusu yok. Yapış yapış bir his vermiyor. UVA + UVB koruyucu içeriyor. İçeriği yatıştırıcı, güçlendirici ve yenileyici etkili Vichy Termal Suyu ile zenginleştirilmiş. Bu sebeple de hafif bir ferahlık veriyor.




Suya ve terlemeye dayanıklı bir ürün olduğu belirtiliyor, ama ben her ihtimale karşı her deniz ve duş sonrası yeniledim.

Gün içerisindeki kullanımınızda üzerine hafif bir makyaj yapabilirsiniz. İhtiyacınız olduğu kadar kapatıcı, hafif bir allıkla yaz boyu sağlıklı bir bronz ışıltı kazanabilirsiniz :)

Satın almak isterseniz Nar Ecza adresini ziyaret edebilirsiniz.

Tatilde güneş korumasına ve güneş sonrası bakımına dair neler yaptığımı paylaşmaya devam edeceğim.

Sevgiler,
Burçin 
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa