11 Aralık 2015 Cuma

GARNIER SKIN NATURALS ARINDIRICI TONİK

Blogumdaki bugünkü konuğum Garnier Skin Naturals Arındırıcı Tonik.



Ben makyajımı temizledikten sonra, hatta makyaj yapmasam bile tonik kullanıyorum. 

Tonik kullanmak, ciltte biriken kir ve yağı arındırıyor. Gözeneklerin genişlemesini önlüyor. Cildi canlandırmaya yardımcı oluyor. Ve cilde uygun seçilen tonik, cildi rahatlatıyor.

Garnier Skin Naturals Arındırıcı Tonik de bir toniğin yapabileceği tüm işleri başarıyla yerine getiriyor. Makyaj yapmadığımda bile kullandığım zaman, cildimdeki tüm kirleri ve gün içinde cildimde biriken yağı temizliyor. Hatta yüzümü jelle yıkadıktan sonra bile, jelin temizleyemediği tüm kalıntıları temizliyor. Kullandıktan sonraki hissini de çok seviyorum. Yumuşacık ve ferah bir his bırakıyor cildimde. Ürün yeşil çay ve Moringa özü içeriyor. O kadar güzel kokuyor ki. Bu ürünü kullanmak tam bir terapi benim için.

Cildimde yapış yapış his bırakmadı. Cildi matlaştırıp rahatlatması da ürünün artılarından biri.

Ürünün ambalajı kapaklı ve aktığı yer çok küçük olduğu için birden dökülüp ziyan olma şansı da kalmıyor.



Paraben içermemesi ve hassas ciltlere uygun olması, ürünü gözüm kapalı kullanmamı sağlıyor.

Benim cilt tipim karmaya dönük normal olduğu için, herhangi bir kuruma veya hassasiyet problemi yaşamadım.

Genelde bu tip ürünlerde fiyatı eleştiririm. Bir toniğe çok fazla para vermek gereksiz bence. Ki Garnier Skin Naturals Arındırıcı Tonik bu konuda da sınıfı geçiyor :)

Fiyatı satış noktalarına göre 10 TL-17 TL civarında değişiyor.

Sevgiler,
Burçin
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa