27 Ekim 2014 Pazartesi

SPLAT DİŞ MACUNLARI YEŞİL ÇAY-CHILI

Güzelliğin en önemli adımlarından biri güzel bir gülüş, güzel bir gülüş için gerekli olan da güzel dişlerdir... Size bugün diş bakımınıza yardımcı olabilecek, özel içerikleriyle diş bakımını keyifli hale getirecek Splat Diş Macunları'ndan bahsedeceğim.

Splat, Rusya kökenli, ağız diş bakımı konusunda yaratıcı bir marka. Diş macunu markası ne kadar yaratıcı olur dediğinizi duyar gibiyim. Ben "acı diş macunu" fikrini ilk duyduğumda anladım ne kadar yaratıcı olduklarını...

Splat markasının "Şili biberi özlü" ve "yeşil çaylı" 2 ürününü denedim.

Acı olan her şeye bayılırım. Tabii ki acı diş macununu da duyduğumda meraklandım. Fırçalarken acılığını hissetmiyorsunuz. Hatta ben neresi acı bunun diye düşünmüştüm ilk kullandığımda. Fırçalama işlemi bitip ağzınızı suyla çalkaladıktan sonra bir acılık geliyor :) Naneli acılık değil, biber acısı. Bunu çok sevdim.



Splat CHILI, içeriğindeki Şili Biberi ile dişlerde gün boyu koruma sağlarken, kan dolaşımını hızlandırıyor. İçeriğindeki şili biberinin yakıcı tadını veren madde Kapsaisin isimli bir maddeymiş. Ağız boşluğundaki yaraların iyileşmesini sağlıyor. Splat Acı Diş Macunu'nun içeriğinde Şili Biberi Ektresi, Kalsis, Sodyum İyonları, Sodyum Monoflorafosfat, Maydanoz Ektresi var. Gördüğünüz gibi Splat diş macunlarında her şey şeffaf, bütün bilgiler açık. 




Ürün tamamen doğal içerikli. Bunu ambalajındaki yeşil etiketten anlıyoruz.



Denediğim bir diğer ürün ise Splat Yeşil Çaylı diş macunu... Anti-karies ve diş eti hastalıklarına karşı koruma sağlıyor. İçeriğindeki yeşil çay, papatya ve ada çayı bakteri ve plak oluşumunu önlüyor. Tadı yok gibi. Yani belirgin bir tat yok. Ama fırçaladıktan sonraki ferahlık ve temizlik hissini çok sevdim.






Bu ürün de tamamen doğal içerikli. Bunu diş macununun ambalajındaki yeşil etiketten anlıyoruz.



Yetkili eczanelerde ve çok yakında Gratis'lerde bulabilirsiniz. Ayrıca Facebook sayfalarından da detaylı bilgi alabilirsiniz: www.facebook.com/splat.turkiye 

Sevgiler,
Burçin Ünüvar


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa