15 Kasım 2014 Cumartesi

ÜNLÜLERİN "RENKLİ" DÜNYASI - SEDA GÜVEN

Fatmagül'ün Suçu Ne ile Kurt Seyir ve Şura dizisinden tanıdığımız Seda Güven'i her zaman çok beğenmişimdir. Tarzını, doğallığını, duruşunu... 

Seda Güven'in Keremcem'le olan güzel ilişkisi geçtiğimiz perşembe günü Paris'te sade bir nikahla taçlandı. Tebrik ediyorum, ömür boyu mutluluklar diliyorum. Fotoğraflarda da göreceğiniz gibi makyajı da gelinliği de çok sade. Ben de sizin için Seda Güven'le makyaj alışkanlıklarını, güzellik anlayışına dair bir röportaj yaptım. Ünlülerin "Renkli" Dünyası'nın son röportajıyla sizleri baş başa bırakıyorum :)


1. Makyaj çantanızdan ayırmadığınız makyaj malzemeleri hangileri?
Rimel, ruj, allık.


2. Vazgeçemediğiniz güzellik trendi nedir? (Bordo Ruj, Atkuyruğu saç vs)
Kırmızı ruj


3. Saçlarınıza ve makyajınıza kendiniz mi karar veriyorsunuz?
Evet. Kuaföre pek gitmem kendim yaparım.


4. Kullandığınız parfüm hangisi?
Dior Miss Cherie

5. Beyaz tenli biri olarak sağlıklı ve düzgün bronzlaşmayla ilgili önerileriniz var mıdır? Beslenmenin de etkisi var mı? 
Genelde kendim özel karışım yağlar yaparım. Havuç, kakao, ceviz karışımı gibi.


Sevgili Seda Güven'e beni kırmadığı için tekrar teşekkür ediyor, ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Sevgiler,
Burçin Ünüvar 
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa