10 Nisan 2014 Perşembe

RIMMEL WAKE ME UP FONDÖTEN

Merhaba,

Uzun zamandır merak ettiğim Rimmel Wake Me Up Fondöten’i, nihayet deneme fırsatı buldum. Şimdi bu ürün için “Bir bahar akşamı rastladım size... Daha önceleri nerelerdeydiniz...” şarkısını mırıldanıyorum.


Turuncu kapaklı, özel tasarım şişesini çok beğendim. Özel tasarım diyorum, çünkü sıradan düz cam şişe yerine, biraz daha özenip şişeye Rimmel markasını işlemişler. Özen, ürünleri bir adım daha öteye taşır bence...

Bir fondötenden beklediğim, her şey bu şişeye sığdırılmış. Daha ilk kez denediğimde, yumuşacık yapısına hayran kaldım. Yapısı çamur gibi değil, çok hafif... İster parmaklarınızla, ister fırçayla, ister süngerle kolayca uygulanabiliyor. 


Şişesinin pompalı olması da bonus tabii ki. Tüp veya kapaklı şişedeki ürünleri, hem hijyen açısından hem de pratiklik açısından tercih etmiyorum.


Çok fazla renk seçeneği yok. Ben ten rengime birebir uyumlu rengi olduğu için şanslıyım.
Çok yoğun ve ağır bir ürün olmadığı için, kapatıcılık konusunda beklentilerinizi karşılamayabilir. Orta kapatıcılıkta bir ürün.


Uykusuzluk ve yorgunluk nedeniyle ciltte oluşan solgun görünümü canlandırmayı hedefliyor. Şişesinden bakıldığında da hafif ışıltısı görülebilen Wake Me Up, uygulandığında canlılık kazandırıyor. Marka bu canlılığı, ürünün içeriğindeki inci özleriyle açıklıyor.


Benim normal cilt tipimde 9 saat sonunda bile hala parlama yoktu. O kadar hafif ve cildimi o kadar güzel nemlendirdi ki, bence bu ürün “fondöten cilde ağırlık yapan bir üründür” düşüncesinin de sonunu getirecek.


Gözenek görünümünün kapanmasında da etkili. Ayrıca 15 GFK ile güneş koruması içeriyor. Bu özelliği ve hafif yapısıyla, yaz aylarında da kullanılabilir.

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. Bir bana kullanmak nasip olmadı bunu :) ne zaman gitsem renk sıkıntısı oluyor çok satılıyormuş. :) Bir deneseydim. Blogunuzu takipe aldım ben çok yeniyim size beni takip ederseniz çok sevinirim. :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun kalırsın eminim. Umarım en kısa zamanda deneme fırsatın olur. Sevgiler. Teşekkürler takibin için bu arada :)

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa