30 Nisan 2014 Çarşamba

CYRENE YÜZ VE MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Cuma kılıklı Çarşamba gününden merhaba :)

Bugün, son günlerde hiç aksatmadan kullandığım ürünlerden Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu’nu sizlerle buluşturmak istedim.


Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu, İngiltere’de üretilen Cyrene markasının Misel teknolojisiyle geliştirdiği yeni nesil makyaj temizleme solüsyonu. Kullanmaya başladığım günden beri hayatımı kolaylaştırdı. Rakiplerinden farkı, yağ içermeyen özel formülü ile gözleri yakmaması ve kirpikleri dökmeden cildinizi makyaj kalıntılarından arındırması. 


Markanın ürüne dair açıklamasında şunu belirtiyor: “İçeriğindeki Pro Vitamin B5 ile kirpikleri besler. Yağ, etil alkol, esans, renklendirici ve paraben içermez.”

Bendeki ürün Karma ve Yağlı Ciltler için olan çeşidi. Bunun dışında bir de Hassas ve Kuru Ciltler için olan çeşidi var. Benim cildim normal olduğu için, kuru ciltler için olan çeşidi pek uygun olmazdı. Karma ve Yağlı Ciltler için olan ürün, cildime yağlı cilt muamelesi yapıp kurutmadı. 10 gündür kullanıyorum, herhangi bir reaksiyon, hassasiyet ya da sivilcelenme de olmadı.

Makyaj yapsam da yapmasam da, biliyorum ki şehrin tozu ve kirliliği cildime yapışıyor ve sabah-akşam nemlendirmeden önce cildimi mutlaka temizlemem gerekiyor. Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu, cildimi hem makyajdan hem de günlük kirden arındırmama yardımcı oldu. Bitince tekrar alır mıyım? Evet!

Ürünü Lila Kutu TIK TIK 19 TL’ye satın alabilirsiniz.

Herkese şimdiden yarın için iyi tatiller, çalışacaklara iyi mesailer...

Sevgiler,

Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

5 yorum

  1. Ben şuan bioderma'yı kullanıyorum.ama bu yazıdan sonra cyrene'de denemek isterim canım.sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Bioderma'yı kullandım bundan önce. Pamukta bıraktığı kalıntılar daha fazlaydı Bioderma'nın. Denemeni tavsiye ederim Cyrene'i. Görüşmek üzere, sevgiler :))

      Sil
  2. Bende deneyeceğim bioderma bitince

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa