18 Temmuz 2014 Cuma

BY ACCESSORY’IN TASARIMLARI LİDYANA.COM'DA


Ünlü tasarım markası By Accessory‘nin Banu Atilla’nın tasarımlarının artık Lidyana.com'dan da satın alınabileceğini öğrendim. Akik, mercan, lapis, onix, jade, turkuaz, lava, quartz taşlarının büyülü dokuları ile hazırladıkları özel tasarımlarına tek kelimeyle bayıldım. Aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz tasarımlarda, mercanın tasarıma verdiği enerjiye dikkatinizi çekmek isterim :) 





Taşların saflığı ile özel renkli aksesuarların buluştuğu bileklikler ve kolyelerden oluşan koleksiyon, 2014 Yaz Modası’nın renk harmonisini yansıtıyor.

By Accessory’nin tüm koleksiyonuna ise instagram hesabından ulaşabilirsiniz. Instagram hesabında Calsedon ismiyle paylaştıkları el yapımı tasarım kolyede gözüm kaldı. Taşları Phaselis kumsalından toplanmış gibi görünüyor. 

Ben Lidyana.com'dan By Accessory ürünlerini incelemeye devam ediyorum, sizi de bekleriz :)

Sevgiler,
Burçin Ünüvar



Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa