24 Temmuz 2014 Perşembe

KIZIL SAÇ MACERAM / SAÇLARIM MAKAS BEBEK’E EMANET


Merhaba,

Saçlarımda kızıl ve bakır tonlarını ne kadar sevdiğimi, bir türlü vazgeçemediğimi bilmeyen kalmadı sanırım :) Gösterişli duruşu, göz rengini ortaya çıkarışının yanı sıra, bakımı da bir o kadar zor... Soluğu kuaförüm Makas Bebek’te aldım.


Beni tanıyanlar bilirler. Kolay kolay her kuaföre güvenip teslim etmem saçlarımı. Yıllarca saçlarımı evde boyadım, hatta gelin saçımı bile. Çok uzun süre fön için bile gitmedim kuaförlere. Sonunda  saçlarımı Makas Bebek'in uzman saç tasarımcısı Samet Okumuş'un ellerine teslim ettim, rahatladım :)


Yıllardır saçlarımı bakır kullanırken, 1 yıl önce kızıl renge dönmeye karar verdim. Ama tabii bu dönüş saçlarım için yeni bir yorgunluk, açıcı ile yıpranma serüveni demek oldu. Tam uğraşmaktan yorulmak üzereydim ki, Makas Bebek’teki sevgili Samet sihirli ellerini saçlarıma dokundurdu. Sihirli derken çok ciddiyim, kendisi masaj eğitimi de almış. Boya sonrası saçlarımı yıkarken yaptığı masajla beni orada unutmalarını istedim :)


Bu arada Makas Bebek'in dekorasyonuna bayıldım. Ahşap ağırlıklı, dinlendiren, bazı yerlerinde esprili detaylar bulunan bir mekan. 



Geçtiğimiz günlerde sosyal medyada paylaştığım before-after fotoğrafımı görmüşsünüzdür. Saçlarım konusunda bende biraz deli cesareti var. Makas Bebek’e gittiğimde  hangi ton isterseniz, hangi model isterseniz yapın, size bırakıyorum dedim :) Bu bazen çok işe yarıyor. Kuaförün hayal gücü bu sihirli cümleden sonra 2 kat artıyor. Nitekim Samet de kendi seçtiği kızıl tonuna boyadı saçlarımı, çok beğendim ben. Siz ne dersiniz?


Saçlarımla ilgili maceralarım ve Makas Bebek’le serüvenimiz devam edecek...

Makas Bebek’e uğramanızı öneririm:

Adresi: Cevdet Paşa Cad. Şükrü Bey Apartmanı No:41/B Bebek-İST (Bebek Parkı’nın karşısında, Mid Point’in yanında)
Telefonu: 0212 257 57 00

Sevgiler.
Burçin Ünüvar




Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa