22 Temmuz 2014 Salı

FLORMAR İNDİRİMİ VE ALIŞVERİŞİM

Merhaba,

Geçen hafta Flormar'ın fırsat ürünlerinde %70'e varan indirimine karşı koyamadım ve başta Flormar Passionate Dots Shimmering Terracotta Powder olmak üzere, birkaç parça ürünü atıverdim sepete.


Passionate Dots Koleksiyonu'nun en çok merak ettiğim ürünü Shimmering Terracotta Powder idi. Çeşitli blogger arkadaşlarımın yorumlarıyla da bu merakım pekişti. Öncelikle belirtmeliyim ki, ambalajı çok büyük. Çapı 9 cm, yüksekliği 6 cm :) Makyaj çantanıza biraz zor sığar ama bence değer. Özellikle içindeki ponponu ve rengi muhteşem! Fiyatı 34.90 TL'den 13.90 TL'ye düşmüş. Ben alırken tek rengi vardı, şimdi 2 farklı rengi var.


Tırnaklar nail art çalışmalarıyla sanat tuallerine dönüşmüşken, ben de Flormar'ın yeni ürünleri Beauty Toys Styling Brush ve Beauty Toys Fine Details Brush'ı aldım. Her biri sadece 4.50 TL. Çok heyecanlıyım nail art çalışmaları yapmak için :)



Yapısını ve renklerini çok merak ettiğim Jelly Look Oje de alışverişimin bir parçası oldu. Flormar'ın her rengine isim verdiği bu serinin diğer renklerini de alacağım sanırım. Zira duruşuna, yapısına, hızlı kurumasına bayıldım. Bu seriden ilk seçimim JL10 Turquoise Green oldu. Fiyatı sadece 3.50 TL.

(*)

Bu siparişlerin yanında Passionate Dots Koleksiyonu'ndan PD04 numaralı mavi oje ve Flormar Double Radiance Primer Highlighter testerı da Flormar'ın bana hediyesi oldu.
 (*)

Bu arada alışverişin teslim edilmesi de 3 gün sürdü.
İndirimin son günü belirtilmemiş, ama ürünlerin stoklarla sınırlı olduğu belirtilmiş. Alışveriş yapmayı düşünüyorsanız Flormar'ın online alışveriş sitesine ışınlanabilirsiniz.

Ürünlerle ilgili ilk izlenim çok iyiydi. Deneyim yazılarım yakında blogda olacak. Belki fikrim değişecek, kimbilir :)

(*) Görsel Flormar'ın internet sitesinden alınmıştır.

Sevgiler,
Burçin Ünüvar


Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

  1. Jelly lookların bebek maavısı var onu tavsiye ederim: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tamam deneyeceğim ilk fırsatta :) Sağol canım (k)

      Sil

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa