25 Temmuz 2014 Cuma

GRATİS'TEN ŞEKER TADINDA İNDİRİM VE ALIŞVERİŞİM

Merhaba,

Anneler Günü, Kadınlar Günü, Sevgililer Günü, Ramazan Bayramı, Kurban Bayramı... Özel günlerimiz, bayramlarımız hiç bitmiyor. Tabii özellikle biz bloggerlar için, özel gün ve bayram demek, aynı zamanda Gratis indirimi de demek. 

Yine bir Gratis indiriminin tam ortasındayız. 27 Temmuz Pazar gününe kadar geçerli olan Ramazan Bayramı indirimi kampanyası, etiket fiyatları üzerinden %50'yi buluyor. Gratis Kart'ı olanlara birazcık daha indirim yapılıyor. Kaçırmayın ve sonra üzülmeyin diye sizlerle Gratis indiriminden yakaladıklarımı ve indirim kapsamını paylaşmak istedim. 




Ben de dün Çiftehavuzlar şubesine gittim ve sıradan başladım gezmeye. Hiçbir şey almasam da çok seviyorum Gratis'te rafları incelemeyi, vakit geçirmeyi. İşte bu indirim kampanyasından benim sepetime düşenler:

The Balm Hot Mama Allık 27 TL yerine 16.75 TL
Benri Oval Peeling Etkili Makyaj Temizleyici Pamuk 2.95 TL yerine 2.20 TL
Eda Taşpınar Yoğun Bronzlaştıcı Yağ 29.90 TL (indirim geçerli değil)
Eklips Cam Törpü 4 TL yerine 2.50 TL
Eklips Bulaşık Fırçası 4.75 TL

Kendimi tutup bu kadarla atlattığım için mutluyum :)

Kaçırırsanız çok da üzülmeyin, daha Yaza Veda İndirimi, 30 Ağustos İndirimi, Sonbahara Merhaba indirimi... Bir sürü şansınız olacak :)

Teşekkürler Gratis! İyi ki varsın!

Sevgiler,
Burçin Ünüvar
Bu Yayını Paylaş:
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum

Konuyla ilgili düşüncelerin ve yorumun benim için önemli.

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Beyaz Madam
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Editleyen Özel Çizim
Admin Panpa